Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Çankaya Venue - Şili Meydanı - Ankara

  • sho_nuff • 12 Şubat 2006 00:00 • #617471
    istanbul'da bile bu kadar cok konser vermiyor bu hatun ya :)
    bi gun arayla yine konseri var ankara'da.!
  • Şebo_Fannn • 12 Şubat 2006 00:00 • #617472
    ya ben bostancıdaki konserine gittim adeta koptuk hep birlikte acaipti ama bu neden 18 yaş sınırlı yapmayın ya
  • SPeCiaLiST • 12 Şubat 2006 00:00 • #617473
    tabi ki de bu haberinde alıntısı: www.sebnemferahfan.com
  • SPeCiaLiST • 12 Şubat 2006 00:00 • #617474
    istanbul'da bile bu kadar cok konser vermiyor bu hatun ya :)
    bi gun arayla yine konseri var ankara'da.!


    istanbulda sanırım 5 ve ya 6. konseri son albümden bu yana. ankarada 3-4...

    en çok konser istanbulda verildi. sadece ankara konserleri hep arka arkaya oldu buyüzden size öyle geliyor...

    ayrıca ist. konserindne bir gün arayla değil 3 gün aradan sonra ankarada konser veriyor.
  • birankarali • 12 Şubat 2006 00:00 • #617475
    offf Ankaradan 1200 Km uzaktayım.. kaçmazdı bu fırsat ama askerlik işte vatan görevi:Pp
  • daredevil_123 • 12 Şubat 2006 00:00 • #617476
    18 yaş sınırı koydunuzda başınız göğe mi erdi..hayret bi şey yaa..
  • geeyrock • 12 Şubat 2006 00:00 • #617477
    Ya bi şey söylerdim yaş sınırına ama linç edilmek hoş olmaz.
  • sho_nuff • 13 Şubat 2006 00:00 • #617478
    konseri bugun diye gormusum,
    demek ki bize oyle gelmiyormus :)
    evet burda bi hata yaptigim kesin.
    dunku konserde bn de bulundum ayrica,
    sadece ankarada bi gun arayla konser verdigini sandim (12-14 subatta yani)..
    hiddetlenmeye gerek yok sakin olalim..
  • BAGET__ • 13 Şubat 2006 00:00 • #617479
    gıttım daha once baska bı ılde konserıne gerek yok bosa gelıyor ) sogukta kımse gelmez bence
  • alcoholicangel • 13 Şubat 2006 00:00 • #617480
    gidiyoruz biz valla,soğuk falan takıcamı peq sanmıyorum.. :) ama ben şahsen şebo için değil,ön grubu için gidiyorum..yeni olmalarına rağmen çilekeş'in şebo'dan daha iyi müzik yaptığını düşünüyorum zaten..