Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Çankaya Venue - Şili Meydanı - Ankara

  • sfsebokolik • 14 Şubat 2006 00:00 • #617481
    şimdi orda olmayı herşeyden çok isterdimmm..
  • rock_nation • 14 Şubat 2006 00:00 • #617482
    o 18 yaş sınırı yüsünden şimdi ewdeyimm!!! konserde olmak harika olurdu!!! off yaa çokk kötü bi durumdayımm!!!! çilekeş için özellikle çok istiodum şeboya zaten gitmiştim!!!
  • DiMpLe • 15 Şubat 2006 00:00 • #617483
    keşke bostancı konserinde de 18 yaş sınırı olsaydı
  • alcoholicangel • 16 Şubat 2006 00:00 • #617484
    konser açık hawada diildi ve tek kelimeyle muhteşemdi..bu arada dimple sana katılıyorum,biliyorum arkadaşlar bunu yazdığım için bana uyuz olucak,ama harbiden de yaş sınırı olan konserler çok daha az cıvık geçiyoo..(bkz. tv'deki canlı duman performanslarının çocuksuluğuu..:))