konser açık hawada diildi ve tek kelimeyle muhteşemdi..bu arada dimple sana katılıyorum,biliyorum arkadaşlar bunu yazdığım için bana uyuz olucak,ama harbiden de yaş sınırı olan konserler çok daha az cıvık geçiyoo..(bkz. tv'deki canlı duman performanslarının çocuksuluğuu..:))