Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dinar Bandosu & Clique Konseri @ Peyote - Taksim - İstanbul

  • TUAREG_75 • 1 Mart 2006 00:00 • #617679
    arapmu bunlar? arapların para birimi dinarı kullanmıslar.
  • aleister • 2 Mart 2006 00:00 • #617680
    arapmu bunlar? arapların para birimi dinarı kullanmıslar.


    Ece Ayhan oku.
    Afyon'a git.
    Yunan Mitolojisi incele.

    Ufkun oldukça genişleyecektir.
  • psychocandy8 • 2 Mart 2006 00:00 • #617681
    Ben Dinar Bandosu'nu dağıldı zannediyordum. Çok sevindim, demek hala varlar. Ön grubu dinlemedim ama Dinar Bandosu ile çıkıyorlarsa onlar da gayet iyidir.
  • Nem • 3 Mart 2006 00:00 • #617682
    Konser iyiydi. Dinar Bandosu'nu da sonunda dinleyebilmiş olduk. Peyote de güzel mekan zaten, hastasıyım iki yaşından beri. Çalışılmış, olmuş yani işin özü. Mesafe!