Ben Dinar Bandosu'nu dağıldı zannediyordum. Çok sevindim, demek hala varlar. Ön grubu dinlemedim ama Dinar Bandosu ile çıkıyorlarsa onlar da gayet iyidir.
Konser iyiydi. Dinar Bandosu'nu da sonunda dinleyebilmiş olduk. Peyote de güzel mekan zaten, hastasıyım iki yaşından beri. Çalışılmış, olmuş yani işin özü. Mesafe!