Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

110 & Dorian & Vega & Manga @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • AndrewReax • 25 Şubat 2006 00:00 • #617694
    vega 23:30 gißi çıkıyor sahneye çok geç

    ßen gripin oLsun isterdim ...
  • apcduman • 1 Mart 2006 00:00 • #617695
    dorian ı cok merak ediyorum album iyi ama canlı ilk defa izliceem.dorian cilekes gıbı gruplar cok gecıktı ulkemızde maalesef ama ınsallah yolları acık olur
  • harvesteroffck • 4 Mart 2006 00:00 • #617696
    Allah belasını versin böyle festivaller sadece ankara istanbul gibi büyük şehirlerde oluyor ve bizim gibi küçük şehirlerde yaşayanlarda ml gibi kalıyor ortada haksızlığın daniskası!!!!
  • kurban_korna • 4 Mart 2006 00:00 • #617697
    apcduman ya konserde eğer dorianın fotoğrafını falan çekersen benle irtibata geç lütfen...

    ben hastayım doriana zirvem oldular bu kadar kısa sürede bakalım...
    ben uzak olduğumdan gidemicem...
  • aytuncozgun • 10 Mart 2006 00:00 • #617698
    110 u pek beğenmedim ama vega ve manga tek kelimeyle muhteşemdi!!! Özellikle manga benim 1 numaram!!! harika ötesi bi canlı performansları vardı!!!
  • syukooo • 11 Mart 2006 00:00 • #617699
    o gece hepside süperdi bence özellikle manga bu arada dorian nın resmi vep sitesinin adresi bilen varsa lütfen bana yardımcı olsun konserin görüntülerini yayınlayacaklrdı