dorian ı cok merak ediyorum album iyi ama canlı ilk defa izliceem.dorian cilekes gıbı gruplar cok gecıktı ulkemızde maalesef ama ınsallah yolları acık olur
Allah belasını versin böyle festivaller sadece ankara istanbul gibi büyük şehirlerde oluyor ve bizim gibi küçük şehirlerde yaşayanlarda ml gibi kalıyor ortada haksızlığın daniskası!!!!
o gece hepside süperdi bence özellikle manga bu arada dorian nın resmi vep sitesinin adresi bilen varsa lütfen bana yardımcı olsun konserin görüntülerini yayınlayacaklrdı