Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

110 & Dorian & Vega & Manga @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • aytuncozgun • 10 Mart 2006 00:00 • #617698
    110 u pek beğenmedim ama vega ve manga tek kelimeyle muhteşemdi!!! Özellikle manga benim 1 numaram!!! harika ötesi bi canlı performansları vardı!!!
Bu konunun tüm mesajları