Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kartal Dağcılık Klübü GaRaJ'cılarla Toplanıyor @ Aqustic Rock Cafe - Bayhekim - Konya

  • onurweb2 • 5 Mart 2006 00:00 • #617750
    geliyorum...yardım için herşeyim sizin.kolay gelsin...
  • ss • 5 Mart 2006 00:00 • #617751
    şu an konya da değilim ama sonrası için de parayı bırakabileceğimiz bir yer varsa yardım da bulunmayı isterim.
  • ugurbuz83 • 5 Mart 2006 00:00 • #617752
    bende çok uzun süredir başka bir şehirde yaşayan bir konyalı olarak böyle bir kampanyaya katılmak isterim..kampanyanız için yardımda bulunabileceğimiz herhangi bir hesap numarası veya adres varmı?
  • kedi • 5 Mart 2006 00:00 • #617753
    tatlises kütüphane açmamış mı ? orda
  • mrgreen • 5 Mart 2006 00:00 • #617754
    tatlises kütüphane açmamış mı ? orda
    5 Mart 2006 Pazar | Yazan: kedi

    dalga bile gecebilmissin ne güzel.ayrıca amac cok güzelmiş hadi hayırlısı diyorum...
  • andi_asli • 6 Mart 2006 00:00 • #617755
    güzel. Gidilir böyle bir organizasyona.
  • elektromanyak • 6 Mart 2006 00:00 • #617756
    mükemmel bişey. En çok hoşuma giden yanı da ücret!
    3 kitap:D Böyle şeyler gerekli...
    Tebrik ediyorum sizi...
  • b1-66er • 6 Mart 2006 00:00 • #617757
    ucreti verip, katilmayacagim ilk parti olacak herhalde....
    ama yine de dusunceli bi davranis...
    kolay gelsin...
  • pacoss • 7 Mart 2006 00:00 • #617758
    çok güzel bir organizasyon olmuş tebrik ederim:)) hala duyarlı insanların olduğunu görmek çok hoş:)
  • anspiritles • 7 Mart 2006 00:00 • #617760
    hımm...oradayım arkadaşlar