organizatör arkadaş ne için özür diledin ben anlamadim tatlises gelsin demedim zaten bende .benim alay ettiğim nokta sizin organizasyon değil bunu anlaman gerekir.güzel bi organizasyon kesinlikle ama ben taşı başka yere atmıştı hani oxford vardıda biz mi okumadık diyenlere,her yerde her boku açıp kendi doğduğu yer için bişi yapmayanlara ,neden özür diledin anlamadım.ha belki tatlises açmıştır haksızlık etmeyelim sdece bunu örenmek istedim ben.