Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kartal Dağcılık Klübü GaRaJ'cılarla Toplanıyor @ Aqustic Rock Cafe - Bayhekim - Konya

  • anspiritles • 7 Mart 2006 00:00 • #617761
    tatlıses'in açtıgı kütüphaneden hayır mı gelir
  • sizzle_bass • 7 Mart 2006 00:00 • #617762
    arkadaslar organizatör benim kedi arkadasım için özür diliyorum tatlısesi getirtemedik gönüllü arkadasların yardımını bekliyorum tesekkür ederim
  • dilek • 9 Mart 2006 00:00 • #617763
    peki istanbuldan daha sonra toplayıp size gönderme şansımız var mı? 9 mart son mudur ? Buradan yapabileceğimiz birşey var mı?
  • kedi • 9 Mart 2006 00:00 • #617764
    organizatör arkadaş ne için özür diledin ben anlamadim tatlises gelsin demedim zaten bende .benim alay ettiğim nokta sizin organizasyon değil bunu anlaman gerekir.güzel bi organizasyon kesinlikle ama ben taşı başka yere atmıştı hani oxford vardıda biz mi okumadık diyenlere,her yerde her boku açıp kendi doğduğu yer için bişi yapmayanlara ,neden özür diledin anlamadım.ha belki tatlises açmıştır haksızlık etmeyelim sdece bunu örenmek istedim ben.
  • sizzle_bass • 9 Mart 2006 00:00 • #617765
    kedi arkadasım senide bekliyorum :)
  • dilek • 10 Mart 2006 00:00 • #617766
    ee ?
    sonuç ? nasıl geçti ?
  • Unfukable • 11 Mart 2006 00:00 • #617767
    evet gerçektende nasıldı..yardım toparlanabildimi ya da gönderildimi?? biz daha neler yapabiliriz?