Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İKÜMüzik Üniversiteler Arası 1. Amatör Müzik Günleri

  • xaxalium • 15 Mart 2006 00:00 • #617891
    biz bi lise grubuyuz...lise3 ten.bu sene inş üniversiteli olcaz.biz de katılabilirmiyiz yaaa...iyi grubuz ayıptır söölemesi
  • passagegrubu • 15 Mart 2006 00:00 • #617892
    passage grubu olarak biz de bu etkinliginizde yer almak isteriz [email protected] dan bana ulaşabilirsiniz organizasyonda başarılar pazartesi salı ve perşembe günleri bize uygun günler
  • tansiyon • 16 Mart 2006 00:00 • #617893
    Tarz konusunda bir kısıtlama yok değil mi? Akustik müzik yapıyoruz ve en azından atölye çalışmalarına katılmak isteriz. Teşekkürler....
  • dimple_ • 16 Mart 2006 00:00 • #617894
    ahahha yarışma değil diyorlar ya
  • Artemis10 • 16 Mart 2006 00:00 • #617895
    hmm cok hoş bir festival olucak gibi ama cok uzakkk!!
  • nEVeReVeR • 17 Mart 2006 00:00 • #617896
    arkadaşlar çok uzak değiliz. istanbul içi ulaşım konusunu halletmeye çalışıyoruz. Lütfen bizimle iletişime geçin..

    yarışma düzenlemiyoruz, hergün üniversite gruplarının sahne alacağı ve hergün bir workshop'un olacağı amatör bir müzik festivali. Tüm üniversiteliler olarak orada olup müziğe hem gruplar olarak, hem de dinleyiciler olarak doyacağız..

    Tarz konusunda kısıtlamamız yok demonuzu ya da kayıtlarınızın linkini haberdeki email adreslerine yollayabilirsiniz
  • DeArAnGeL • 20 Mart 2006 00:00 • #617897
    İstanbul dışından da grup katılabilir mi acaba..?
    Bi Erciyes Üniversitesi adına gelebilirmiyiz..?
    Paralı öğrenci- parasız (fakir) öğrenici ayrımı yapılmaz değil mi?
    Sizin elinizde en son pahalı cihazlar bizde dandik 2. el enstrumanlar... bizi rezil etmezsiniz değil mi??
  • GöKMeN • 20 Mart 2006 00:00 • #617898
    Hey amadeus! Bu yarışma tam bize göre :)) inletelim dream theater'le!!
  • sonzicik • 7 Nisan 2006 00:00 • #617899
    biz çakırkeyf grubu olarak bu organizasyonda yer almak istiyoruz...ben verilen email adreslerine gerekli mesajı attım ama iki gündür ses seda çıkmadı !!!... cakirkeyf.garaj.org...
    [email protected] eğer ilgili arkadaşlar bu sayfayı okuyorsa bize burdan ulaşabilirler...dinlemek isterlerse de her çarşamba taksimde irish pub(fado) da çalıyoruz...
  • tamabeyin • 9 Nisan 2006 00:00 • #617900
    üniversıtelı olmayanlar gelebılırmı?