biz çakırkeyf grubu olarak bu organizasyonda yer almak istiyoruz...ben verilen email adreslerine gerekli mesajı attım ama iki gündür ses seda çıkmadı !!!... cakirkeyf.garaj.org...
[email protected] eğer ilgili arkadaşlar bu sayfayı okuyorsa bize burdan ulaşabilirler...dinlemek isterlerse de her çarşamba taksimde irish pub(fado) da çalıyoruz...