-
ya ankaraya da gelseler burası da bi değerli bi ilimiz hatta başkentimiz:p:)
-
ya gelmesinler yaaa ya da gelsinler o karı gelmesin valla gider benimki bende bacaklarının kırarım heee ya gelmesin o hatun çok güzel yaaa:((((((((((
-
fiyatlar ;
tam 40
öğr:30
-
babam izin werirse koşa koşa giderim bea...
-
Black Eyed Peas sound ve şovları yeter bu adamların yaaa hemen hemen herkese hitap eden başarılı bi grup ..Türkiye'ye gelmeleri gerçekten çok güzel bi olay.zaten son zamanlar bi konser furyası akla hayale gelmedik gruplar falan şaşırıyorum yani aç gesicez konserler yüzünden şimdiden 10 kişi varız sanırım konsere gitcek :)herkese saygılar...
-
off off black eyed peas kaçmaz
hele fergie
anne ve baba şartı getirmişler yaf herhangi bir akraba olsa giremez miyiz?
-
ya fiyatlar konusunda kesin bilgisi olan var mı acaba???
-
kangroove çıkıyo alt grup olarak :( gidemicem ben, benim yerime de eylenin!!!! ayrıca tükendi diyolar öğrenci biletleri için!! dikkat!
-
galiba artık 50 oldu fiyatlar emin değilim fakat...aman canım zamanında alsaydınız 30 a..sırf fergie için bile gidilir black eyed pease...nasıl eğlenicem var ya offf:)
-
BİLET FİYATLARI
Tam: 85 YTL
Öğrenci: 60 YTL - TÜKENDİ ( üzgünüm )