-
yahu morrissey'i kaçırıcam gibi görünüyo.. bi daha nerdee...
-
saat kaçta başlıyo yaw?
-
Morrissey - 10 Haziran Cumartesi 18:00
The Black Eyed Peas - 9 Haziran Cuma 18:00
-
black eyed'a bilet satan var mıdır? :(
-
sanırım biraz geç kaldın..
giden herkese bol eğlenceler..
-
vay morrissey'i dinlicek millet çok şanslısınız gerçekten..
-
hehe sen görmezsen olmaz zaten..makaleni dört gözle bekliyorum..ne yqzıkki biz gidemiyorum..
-
yılın olayı,yalnızca saatler kaldı ,MORRİSEY İstanbul da(Bu yıl rockn coke a Placebo,Muse,Franz Ferdinand gelecek)fakat tümünden önemli Morrisey in gelmesi bence yılın olayı...
-
merhaba...zeki müren...morissey!!
ilkbaşta şunu söylemek isterim uzun zamandır dinlediğim en iyi canlı performansdı.You have killed me ve irish blood english heart da şarkıya eşlik edişimiz ve toplu halde zıplamamız inanılmazdı.Tek eksik yani konserin kısa sürüşü ve birkaç kilit parçayı söylememesi,bence seyirci biraz daha aktif olsa seyircilikten çıkıp biraz eşlik etse ortamı canlı tutsa birkaç bis daha yaparlardı diye düşünüyorum...bu arada harbiden sert çaldılar...sonuçta kendi adıma unutulmıycak bir geceydi...teşekkürler morissey!!!
-
yorum başlığına hasta oldum :D