Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Morrissey & Black Eyed Peas @ Efes Pilsen One Love Festival - İstanbul

  • zephyr • 8 Haziran 2006 00:00 • #618277
    yahu morrissey'i kaçırıcam gibi görünüyo.. bi daha nerdee...
  • inansahins • 8 Haziran 2006 00:00 • #618278
    saat kaçta başlıyo yaw?
  • Unfukable • 8 Haziran 2006 00:00 • #618279
    Morrissey - 10 Haziran Cumartesi 18:00
    The Black Eyed Peas - 9 Haziran Cuma 18:00
  • safSU • 8 Haziran 2006 00:00 • #618280
    black eyed'a bilet satan var mıdır? :(
  • Unfukable • 9 Haziran 2006 00:00 • #618281
    sanırım biraz geç kaldın..
    giden herkese bol eğlenceler..
  • dilay • 9 Haziran 2006 00:00 • #618282
    vay morrissey'i dinlicek millet çok şanslısınız gerçekten..
  • Unfukable • 10 Haziran 2006 00:00 • #618284
    hehe sen görmezsen olmaz zaten..makaleni dört gözle bekliyorum..ne yqzıkki biz gidemiyorum..
  • yoshimi • 10 Haziran 2006 00:00 • #618285
    yılın olayı,yalnızca saatler kaldı ,MORRİSEY İstanbul da(Bu yıl rockn coke a Placebo,Muse,Franz Ferdinand gelecek)fakat tümünden önemli Morrisey in gelmesi bence yılın olayı...
  • BlueOctober • 11 Haziran 2006 00:00 • #618286
    merhaba...zeki müren...morissey!!

    ilkbaşta şunu söylemek isterim uzun zamandır dinlediğim en iyi canlı performansdı.You have killed me ve irish blood english heart da şarkıya eşlik edişimiz ve toplu halde zıplamamız inanılmazdı.Tek eksik yani konserin kısa sürüşü ve birkaç kilit parçayı söylememesi,bence seyirci biraz daha aktif olsa seyircilikten çıkıp biraz eşlik etse ortamı canlı tutsa birkaç bis daha yaparlardı diye düşünüyorum...bu arada harbiden sert çaldılar...sonuçta kendi adıma unutulmıycak bir geceydi...teşekkürler morissey!!!
  • Unfukable • 11 Haziran 2006 00:00 • #618287
    yorum başlığına hasta oldum :D