5N 1K da izlemiştim Pinhaniyi.Beni al şarkısına Çelistanbul eşlik etmişti..o haliyle daha iyiydi.albümdede cümbüş yerine çello olabilirdi o şarkıda..neyse böylede iyi.okadar dinledim daha yeni yeni sıkılıyorum..
Herhangi bi kategoriye koyamayacağım ama bu grubun yaptığı tam anlamıyla müziktir.Üç kez konserlerine gittim ve gayet iyi vakit geçirdim.Şahıslar ve yaptıkları kalitedir.Beğenmeyene saygı duyarım ama fikirlerine kesinlikle katılmam.İçinizdekini yine size sunan ve hatırlatan bişey yapıyorlar ve sanatta başarı bu olsa gerek.Hep yanımızda olsunlar çünkü onlara ihtiyacımız vardı.