Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Pinhani - İnandığın Masallar

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Pinhani - İnandığın Masallar
  • mesiguitar • 21 Nisan 2006 00:00 • #618885
    mükemmel değiller zaten onlardan bunu da bekelyen yoktur.. Anlamadığım şu eleştiren arkadaşlar.. Evet rock music piyasa olmaya başladı da herkes bu müziğe katkıda bulunuyorsa keyfinden bulunmuyor. O rap, techno, trance vs. müzik yapanların daha mı fazla olsun istiyorsunuz.. Onların en kralı bile bence bu gruptan iyi değildir.. Bırakın Rock Music Hep Var Olsun engel olmayın... Bana göre bu grup iyidir. İstanbul'da şarkısı güzel....

    .:| M e S i G u |:.
  • siyah_kardelen • 23 Nisan 2006 00:00 • #618886
    gayet başarılılar.. rahatlatıcı ve düşündürücü şarkıları var...dön bak dünyaya... istanbulda
  • aleister • 28 Nisan 2006 00:00 • #618887
    oldukça başarılı bir albüm; Beni Al, İstanbul'da, Ben Nasıl Büyük Adam Olacağım ?, Seni Bana Anlatırlar en beğendiğim şarkılar arasında. iyi bir şarkı yazarı ve iyi bir şarkıcı dinlemek isteyen herkese öneririm.
  • nomaniac • 2 Mayıs 2006 00:00 • #618888
    süper ya....
  • airsuki_ • 8 Mayıs 2006 00:00 • #618889
    ben ilk yıldızlar ı dinledim süper şarkı..dön bak dünyaya ile ben nasıl büyük adam olacağım?? da çok iyi..çok güzel olmuş ellerine sağlık..
  • altım • 17 Mayıs 2006 00:00 • #618890
    cok fazla güzel degil müzikler daha cok önde olmuş ben ce kişinin sesi fazla cıkmalıydı
  • lunaticat • 24 Mayıs 2006 00:00 • #618891
    ben kendime dinlemeyi yasakladım şahsen.psikolojimle oynadı:)tüm şarkılarını dinledim ve deli beendim.insan şarkısı degil onlar be...
  • mad_ • 9 Temmuz 2006 00:00 • #618892
    tekkkk kelimeylee süperrr bii grup!!!!!!!!!!!!!!
  • trouble111 • 20 Temmuz 2006 00:00 • #618893
    kanalları zaplarken karşıma bu denli güzel bi sesin çıkacağını ummazdım.gerçekten sesi süper!!şarkılarınızı da çok beğendim.duyar duymaz sıkılmadan dinleyenlerdenim:))dinleye dinleye bıktırdım ne yazık ki..
  • geyikafa • 21 Temmuz 2006 00:00 • #618894
    valla hakeetn gsel olmuş..en gseli de beni al!!deli manyak çok hoşuma kaçtı!!babamın küçükken anlatığı masallar benziyor:)