-
mükemmel değiller zaten onlardan bunu da bekelyen yoktur.. Anlamadığım şu eleştiren arkadaşlar.. Evet rock music piyasa olmaya başladı da herkes bu müziğe katkıda bulunuyorsa keyfinden bulunmuyor. O rap, techno, trance vs. müzik yapanların daha mı fazla olsun istiyorsunuz.. Onların en kralı bile bence bu gruptan iyi değildir.. Bırakın Rock Music Hep Var Olsun engel olmayın... Bana göre bu grup iyidir. İstanbul'da şarkısı güzel....
.:| M e S i G u |:.
-
gayet başarılılar.. rahatlatıcı ve düşündürücü şarkıları var...dön bak dünyaya... istanbulda
-
oldukça başarılı bir albüm; Beni Al, İstanbul'da, Ben Nasıl Büyük Adam Olacağım ?, Seni Bana Anlatırlar en beğendiğim şarkılar arasında. iyi bir şarkı yazarı ve iyi bir şarkıcı dinlemek isteyen herkese öneririm.
-
süper ya....
-
ben ilk yıldızlar ı dinledim süper şarkı..dön bak dünyaya ile ben nasıl büyük adam olacağım?? da çok iyi..çok güzel olmuş ellerine sağlık..
-
cok fazla güzel degil müzikler daha cok önde olmuş ben ce kişinin sesi fazla cıkmalıydı
-
ben kendime dinlemeyi yasakladım şahsen.psikolojimle oynadı:)tüm şarkılarını dinledim ve deli beendim.insan şarkısı degil onlar be...
-
tekkkk kelimeylee süperrr bii grup!!!!!!!!!!!!!!
-
kanalları zaplarken karşıma bu denli güzel bi sesin çıkacağını ummazdım.gerçekten sesi süper!!şarkılarınızı da çok beğendim.duyar duymaz sıkılmadan dinleyenlerdenim:))dinleye dinleye bıktırdım ne yazık ki..
-
valla hakeetn gsel olmuş..en gseli de beni al!!deli manyak çok hoşuma kaçtı!!babamın küçükken anlatığı masallar benziyor:)