mükemmel değiller zaten onlardan bunu da bekelyen yoktur.. Anlamadığım şu eleştiren arkadaşlar.. Evet rock music piyasa olmaya başladı da herkes bu müziğe katkıda bulunuyorsa keyfinden bulunmuyor. O rap, techno, trance vs. müzik yapanların daha mı fazla olsun istiyorsunuz.. Onların en kralı bile bence bu gruptan iyi değildir.. Bırakın Rock Music Hep Var Olsun engel olmayın... Bana göre bu grup iyidir. İstanbul'da şarkısı güzel....