Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Pinhani - İnandığın Masallar

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Pinhani - İnandığın Masallar
  • tolgaaaaaaaaaa • 27 Temmuz 2006 00:00 • #618895
    önyargım vardır benim biraz...hemen her çıkan kişiye bakmam...bu gruba bi bakim dedim ve iyiki de bakmışım...kumanda elimde , değiştiremedim kanalı :)
  • CrasH • 31 Temmuz 2006 00:00 • #618896
    Harika sounda sahip olan, kaliteli müzik yapan kaliteli bir grup. Şarkılarını kesinlikle dinleyin...
  • çiğdm • 1 Ağustos 2006 00:00 • #618897
    5N 1K da izlemiştim Pinhaniyi.Beni al şarkısına Çelistanbul eşlik etmişti..o haliyle daha iyiydi.albümdede cümbüş yerine çello olabilirdi o şarkıda..neyse böylede iyi.okadar dinledim daha yeni yeni sıkılıyorum..
  • tulincikkk • 16 Eylül 2006 00:00 • #618899
    mükemmel bir albüm!!!
  • jjosee • 8 Ekim 2006 00:00 • #618900
    süperler ya çok sevdim ben bu grubu.albümlerini de aldım valla=))
    kesinlikle değer..
  • __lavinya • 8 Ekim 2006 00:00 • #618901
    iyi olmuşlar kabul ettik tamam kapaton artık!!
  • Nonexist • 22 Ekim 2006 00:00 • #618902
    Herhangi bi kategoriye koyamayacağım ama bu grubun yaptığı tam anlamıyla müziktir.Üç kez konserlerine gittim ve gayet iyi vakit geçirdim.Şahıslar ve yaptıkları kalitedir.Beğenmeyene saygı duyarım ama fikirlerine kesinlikle katılmam.İçinizdekini yine size sunan ve hatırlatan bişey yapıyorlar ve sanatta başarı bu olsa gerek.Hep yanımızda olsunlar çünkü onlara ihtiyacımız vardı.