Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ankirockfest Open Air @ Anatolia Gösteri Merkezi - Balgat - Ankara

  • pyrrikhe • 30 Nisan 2006 00:00 • #618921
    athena yok :(
  • ankaralı1903 • 30 Nisan 2006 00:00 • #618922
    he yaa gruplar süper de niye hepsi aynı gün değil yavv şöyle sabahtan akşama kadar geberene kadar dinlesek mogollar varsa bende varım ehehehe anemiyi de istiyorum ta a.... koyiyim muhaha
  • directrock • 30 Nisan 2006 00:00 • #618923
    olay müthiş ama Ankara yani bunların hepsi istanbulda da bir araya gelemezler mi bir de 7 gün yaa müthişş olurdu ama Ankara'ya 5 saatte hızlı trende yok artık :(
  • pınar_cmm • 2 Mayıs 2006 00:00 • #618924
    ben gidiyoruuuuum... sadece 2 gününe girebilicem ama sevdiğim gruplar da o gnlerde zaten çilekeş kargo duman.. olleey
  • pınar_cmm • 2 Mayıs 2006 00:00 • #618925
    ben gidiyoruuuuum... sadece 2 gününe girebilicem ama sevdiğim gruplar da o gnlerde zaten çilekeş kargo duman.. olleey
  • ke-di • 6 Mayıs 2006 00:00 • #618926
    merhaba ben Cem Özçelik
    Derin6 grubunun solistiyim...
    ANKİROCKFEST ile ilgili olarak ÇOK ÖNEMLİ bir düzeltme yapılması gerekiyor...

    1 HAZİRAN 2006 tarihinde ''Nem'' grubundan önce DERİN6 grubu saat 19:00 da sahne alacaktır...Buna göre o geceki tüm etkinlik saatleri de değişmiş olup....

    www.ankirockfest.com adresinden program bölümünden öğrenebilirsiniz...


    En kısa zaman içinde DERİN6 grubunu , ilgili haberinize eklenmesini rica ederiz...

    1 HAZİRAN 2006
    SAAT:19:00
    Derin6
  • FUEGO • 27 Mayıs 2006 00:00 • #618927
    ya abi süper bi olay yaa...aha iyisinin istanbulda olması lazım
  • Crucify • 5 Haziran 2006 00:00 • #618928
    demir için gittim ben üzerinde yeşil bişi varmıs bana beyaz gözüktü nedense melek gibi insan aynı ben :)) karakedinin eşşolueşşeğini dinledikki sadece o çeklirdi anca serdar tam tozuttu ses yok ama bitmeyen solo attı öndekiler bitir artık gibilerden bi dellendiler bi ara ayrıca pemalada iç gıcıklayıcı bi taytımsı giymişti :)) aylininde kritiğini yapmadık değil neyse ama demire az kişi geldi o üzdü beni teoya gelenleri görünce üzülüyo insan bidaha yapılmaz bence ilgisizlikten
  • Crucify • 5 Haziran 2006 00:00 • #618929
    demir için gittim ben üzerinde yeşil bişi varmıs bana beyaz gözüktü nedense melek gibi insan aynı ben :)) karakedinin eşşolueşşeğini dinledikki sadece o çeklirdi anca serdar tam tozuttu ses yok ama bitmeyen solo attı öndekiler bitir artık gibilerden bi dellendiler bi ara ayrıca pemalada iç gıcıklayıcı bi taytımsı giymişti :)) aylininde kritiğini yapmadık değil neyse ama demire az kişi geldi o üzdü beni teoya gelenleri görünce üzülüyo insan bidaha yapılmaz bence ilgisizlikten
  • paradoxi • 3 Ağustos 2006 00:00 • #618930
    baba fotograflari kimsede yokmu yaw: )