demir için gittim ben üzerinde yeşil bişi varmıs bana beyaz gözüktü nedense melek gibi insan aynı ben :)) karakedinin eşşolueşşeğini dinledikki sadece o çeklirdi anca serdar tam tozuttu ses yok ama bitmeyen solo attı öndekiler bitir artık gibilerden bi dellendiler bi ara ayrıca pemalada iç gıcıklayıcı bi taytımsı giymişti :)) aylininde kritiğini yapmadık değil neyse ama demire az kişi geldi o üzdü beni teoya gelenleri görünce üzülüyo insan bidaha yapılmaz bence ilgisizlikten