Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GSÜfest 2006 @ Galatasaray Üniversitesi - Ortaköy - İstanbul

  • Vilandra • 29 Nisan 2006 00:00 • #619204
    sadece galatasaray ünisinden öğrenciler mi giriş yapabiliyor. dışardan giremiyomuyuz ??
  • dowjones05 • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619205
    bu fiyatlandırma zaten dışardan gelen insanlara...kendi okulumun festivaline para mı vercem bir de...sadece üni içine hooverphonic paralı.o da hakediyor zaten..buyur gel kardeşim başımızın üstümde yerin var...
  • dowjones05 • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619206
    aralara gülücük koymayı unutmuşum..fevri çıkar gibi olmuş :) valla iyi niyetle yazmıştım..haha..
  • Vilandra • 13 Mayıs 2006 00:00 • #619208
    evet gerçekten bende biletlerin nerden alındığını bilmiyorum . konser günü gitsek kapıdan bulabilirmiyiz acaba? yoksa üniversiteye mi gitmek lazım? konserin saatini bilmiyorum ama sanırım duman 10 gibi çıkar, belki daha geç
  • hiçbişe • 13 Mayıs 2006 00:00 • #619209
    http://www.gsufest.org/
  • dogay • 15 Mayıs 2006 00:00 • #619210
    peki gsl den olanlara paralımı?
  • BAGET__ • 15 Mayıs 2006 00:00 • #619211
    bır gs unuversıtesı ogrencısı olarak dıyorumkı gs ogrencılerıne bedava :=) dısarıdan gelenlere paralı okı bıletlerı unuversıte temsılcılerı ve gs unuversıtesınden temın edebılırsınız
  • FeelTheBass • 15 Mayıs 2006 00:00 • #619212
    Sahte Rakı 20 Mayıs @ Galatasaray Üniversitesi - 16.00
    Tum Rock'n Roll blues Severleri Bekliyoruz.
  • toocheee • 15 Mayıs 2006 00:00 • #619213
    saat kaçta başlıyor konserler?Kacta orda olmayı öneriyorsunuz?
  • BAGET__ • 16 Mayıs 2006 00:00 • #619215
    saat kaçta başlıyor konserler?Kacta orda olmayı öneriyorsunuz?
    15 Mayıs 2006 Pazartesi | Yazan: toocheee

    18 : 30 da orda olmanız yararınıza