Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GSÜfest 2006 @ Galatasaray Üniversitesi - Ortaköy - İstanbul

  • aufa • 16 Mayıs 2006 00:00 • #619216
    yaş sınırı var mı? ya da sadece üniversitelilere mi açık?
  • dowjones05 • 17 Mayıs 2006 00:00 • #619217
    yaş sınırı yok
  • AmEnOn • 17 Mayıs 2006 00:00 • #619218
    ya arkadaşlar bu konserlerin saati kaçta başlıyo ya özelliklede dumanın ki kaçta orda olabiliriz yani
  • AmEnOn • 17 Mayıs 2006 00:00 • #619219
    bize beleş değilmi ya??? biz de mi para vercez bizim üniversitenin festivali bizde mi para vercez acaba?? birde şu mesajlara bi cevap vercek olan biri yokmu?? bilen biri ona göre gideriz bizde yani teşekkürler
  • isom14 • 17 Mayıs 2006 00:00 • #619220
    iyi güzelde bu gruplar saat kacta baslicak kacta biticek o bi yazilsaydi güzel olurdu aslinda
  • DoXaN_BeSH • 17 Mayıs 2006 00:00 • #619221
    Arkadaşlar Konserler 22,00 de Başlayacak..ana Grupların Yanı sıra birde aLt gruplar var..Alt gruplar 20,00 de sahne alacak..
  • ThePaThFiNdeR • 18 Mayıs 2006 00:00 • #619224
    Ya biletler kapıda satılıyor mu kesin dısarıdan gelicem ben dumana???
  • sebepsizanlam_ • 18 Mayıs 2006 00:00 • #619225
    valla dün vega da koptuk yarın dumanda süpper oljakk!!
    bu arada kapıda bilet bulunuyo gelmek isteyenler için...sarkını seç gel benimle beraber baaralım:D
  • psychocandy8 • 18 Mayıs 2006 00:00 • #619226
    Asıl bu gece kaçmaz. Baba Zula var, dansözler, darbukalar, Murat Ertel'in bağlama soloları... Baba Zula'dan önce de Dinar Bandosu, daha güzel ne olabilir benim için... Hayatımın gecesi olacak... Ali ABi de GSÜ'den mezunmuş... O da ayrıca gecenin tuzu biberi olacak. Kantinci Ersan'a şarkı adayacaklarmış...
  • triltril • 18 Mayıs 2006 00:00 • #619227
    psychocandy8 e katılıyorum. bırakın duman ı falan da gsü ye gelin bu akşam. kaliteli müzik dinlemiş olursunuz.