-
yaş sınırı var mı? ya da sadece üniversitelilere mi açık?
-
yaş sınırı yok
-
ya arkadaşlar bu konserlerin saati kaçta başlıyo ya özelliklede dumanın ki kaçta orda olabiliriz yani
-
bize beleş değilmi ya??? biz de mi para vercez bizim üniversitenin festivali bizde mi para vercez acaba?? birde şu mesajlara bi cevap vercek olan biri yokmu?? bilen biri ona göre gideriz bizde yani teşekkürler
-
iyi güzelde bu gruplar saat kacta baslicak kacta biticek o bi yazilsaydi güzel olurdu aslinda
-
Arkadaşlar Konserler 22,00 de Başlayacak..ana Grupların Yanı sıra birde aLt gruplar var..Alt gruplar 20,00 de sahne alacak..
-
Ya biletler kapıda satılıyor mu kesin dısarıdan gelicem ben dumana???
-
valla dün vega da koptuk yarın dumanda süpper oljakk!!
bu arada kapıda bilet bulunuyo gelmek isteyenler için...sarkını seç gel benimle beraber baaralım:D
-
Asıl bu gece kaçmaz. Baba Zula var, dansözler, darbukalar, Murat Ertel'in bağlama soloları... Baba Zula'dan önce de Dinar Bandosu, daha güzel ne olabilir benim için... Hayatımın gecesi olacak... Ali ABi de GSÜ'den mezunmuş... O da ayrıca gecenin tuzu biberi olacak. Kantinci Ersan'a şarkı adayacaklarmış...
-
psychocandy8 e katılıyorum. bırakın duman ı falan da gsü ye gelin bu akşam. kaliteli müzik dinlemiş olursunuz.