Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Onyedi Rockfest @ Balans - Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Onyedi Rockfest @ Balans - Taksim - İstanbul
  • sapkatavsani • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619432
    valla direc-T, Hayko, Rashit var ki gitmek farz olur.. ve Galatasaray grubu varmis bu sene kasdavda bence en iyiyidiler bence..
    bi de balansta yani boru degil.. grogorlar da iyi diyolar da ben dinlemedim bilemiycem
  • telsiztelefon • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619433
    yahu festivaldeki ayben cezanin kizkardesi ayben degil mi
    cok acaip bi kiz sahnede anlatilmaz yasanir cinsten.. kimlen duet yapicakmis bilen varmi?
    grogor samsa da iki senedir kasdav'da ucuruyo ha. bilenler bilmeyenlere anlatsin gari
  • zekaitunca • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619434
    nasi izin aldilar ki 18 yas siniri yokmus?!
    hayko ve rashit'i dinlerim, gerisinden anlamam..
    ayben cezanin bacisi gercekten. Ama dueti direc-T le yapicak galiba. bi konserde yapilmis oylebisey okudum eskiden
  • stanley_ • 4 Mayıs 2006 00:00 • #619435
    biletler kapıdan alınıyor dimi?
  • schizophrenia_ • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619436
    hayko cepkinin neresi adam gbi bea=)...ayrıca amatör gruplara destek olun ki aralarında çok güzel gruplar var...
    sonra siz konser verdiginiz zaman ''neden kimse gelmiyor'' demeyin ki diyorsunuz=)
  • frock • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619437
    Özellikle İstanbul'daki 18 yaş altı Yırtık Uçurtma dinleyicileri için hep istedikleri müjde niteliğindeki haberdir.. tabi bizim gibi 18 yaşın epey bi üstü dinleyicilerinin de hazır bulunmayacağı söylenemez.. : )
  • zekaitunca • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619438
    valla ilk konserleri cok kalabalikti gripinin oldugu. ama dergiden mi duydular okullarda bilet mi satildi, yoksam balansin balli gecesimiydi??
  • kolik • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619440
    gidiyorummmm
  • kolik • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619441
    bilet nerden alıcaz ya :s
  • _cornflakegirl • 5 Mayıs 2006 00:00 • #619442
    18 yaş sınırı yok....HOLLEYYYYYYYYYYYYY!sırf direc-t için gidiCEMMMMMM:))))