-
valla direc-T, Hayko, Rashit var ki gitmek farz olur.. ve Galatasaray grubu varmis bu sene kasdavda bence en iyiyidiler bence..
bi de balansta yani boru degil.. grogorlar da iyi diyolar da ben dinlemedim bilemiycem
-
yahu festivaldeki ayben cezanin kizkardesi ayben degil mi
cok acaip bi kiz sahnede anlatilmaz yasanir cinsten.. kimlen duet yapicakmis bilen varmi?
grogor samsa da iki senedir kasdav'da ucuruyo ha. bilenler bilmeyenlere anlatsin gari
-
nasi izin aldilar ki 18 yas siniri yokmus?!
hayko ve rashit'i dinlerim, gerisinden anlamam..
ayben cezanin bacisi gercekten. Ama dueti direc-T le yapicak galiba. bi konserde yapilmis oylebisey okudum eskiden
-
biletler kapıdan alınıyor dimi?
-
hayko cepkinin neresi adam gbi bea=)...ayrıca amatör gruplara destek olun ki aralarında çok güzel gruplar var...
sonra siz konser verdiginiz zaman ''neden kimse gelmiyor'' demeyin ki diyorsunuz=)
-
Özellikle İstanbul'daki 18 yaş altı Yırtık Uçurtma dinleyicileri için hep istedikleri müjde niteliğindeki haberdir.. tabi bizim gibi 18 yaşın epey bi üstü dinleyicilerinin de hazır bulunmayacağı söylenemez.. : )
-
valla ilk konserleri cok kalabalikti gripinin oldugu. ama dergiden mi duydular okullarda bilet mi satildi, yoksam balansin balli gecesimiydi??
-
gidiyorummmm
-
bilet nerden alıcaz ya :s
-
18 yaş sınırı yok....HOLLEYYYYYYYYYYYYY!sırf direc-t için gidiCEMMMMMM:))))