-
anima saat kaçta çıkacak bilen var mı??
-
anima 20:00 , 21:40 da çilekeş bildiğim kdrıyla
-
bilen biri sahne programını yazabilir mi ?
-
//buyrun size sahne programı..
12.00 direc-t
13:30 Hüzn-ü Makam
14:00 Fiddle Faddle
15:00 Dört Duvar
15:30 Grain of Sand
16:00 Jam Station
16:30 Eyyam
17:00 Nova
17:40 Moğollar
19:40 Anima
21:20 Çilekeş
-
teşekkürler..
-
ilk seneydi.bence çok güzel oldu.
-
ilk sene olmasına rağmen getirilen gruplar ve ses sistemi her şeyiyle güzeldi ... eksiklerimizi gördük ve seneye emin olun çok daha güzel bir festival olacak
-
mükemmeldi çok eğlendim!seneye daha iyisini bekliyoruz!athena da gelse iyi olur hehe züüüpeeeerrr gruplarla resim çekildim yaa:)
-
hey gidi be demoyu vermeyi unuttuk çıkamadık huhauehae
bi'sus! @Bass Guitar
-
ya siz şaka mı yapıosunuz ne eksiğimi gördümü ne eğlenmesi...tamam parayı vermişsiniz gelmiş adamlar ama o araya alıp azını burnunu kırdığınız çocuk neydi...meydanın savaş alanına dönmesi, milletin ezilmesi, emniyetin konseri keserek gecenin içine etmesi neydi...okul süper mekan bi liseye göre gayet iyi ,grup seçimleri amennaa ...ama insanlıktan anlamayan insan gibi eğlenmesini bilmeyen 214643136 tane tineycırı aynı mekana doldurup genciz ,hormon salgılıyoruz diyip pogo adı altında kudurmasını izlemek ne eğlenceydi ne kaliteydi nede başka bişeydi....daha önce çok lise konserine gittim....ama sizinki gerçekten farklıydı...emin olun hayatımın sonuna kadar unutamıcam....seneye bi kez daha yerse yine ordayım...hatta ordayız....