Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kealfest @ Kenan Evren Lisesi - Kadıköy - İstanbul

  • TeenageWife • 24 Mayıs 2006 00:00 • #620195
    anima saat kaçta çıkacak bilen var mı??
  • chenille • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620196
    anima 20:00 , 21:40 da çilekeş bildiğim kdrıyla
  • Scarf • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620197
    bilen biri sahne programını yazabilir mi ?
  • blackheavenn01 • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620198
    //buyrun size sahne programı..
    12.00 direc-t
    13:30 Hüzn-ü Makam
    14:00 Fiddle Faddle
    15:00 Dört Duvar
    15:30 Grain of Sand
    16:00 Jam Station
    16:30 Eyyam
    17:00 Nova
    17:40 Moğollar
    19:40 Anima
    21:20 Çilekeş
  • Scarf • 26 Mayıs 2006 00:00 • #620199
    teşekkürler..
  • momomrv • 29 Mayıs 2006 00:00 • #620200
    ilk seneydi.bence çok güzel oldu.
  • enkin • 17 Haziran 2006 00:00 • #620201
    ilk sene olmasına rağmen getirilen gruplar ve ses sistemi her şeyiyle güzeldi ... eksiklerimizi gördük ve seneye emin olun çok daha güzel bir festival olacak
  • özgüsh • 8 Temmuz 2006 00:00 • #620203
    mükemmeldi çok eğlendim!seneye daha iyisini bekliyoruz!athena da gelse iyi olur hehe züüüpeeeerrr gruplarla resim çekildim yaa:)
  • AlternatifRocK • 31 Temmuz 2006 00:00 • #620204
    hey gidi be demoyu vermeyi unuttuk çıkamadık huhauehae

    bi'sus! @Bass Guitar
  • eLoA • 3 Ağustos 2006 00:00 • #620205
    ya siz şaka mı yapıosunuz ne eksiğimi gördümü ne eğlenmesi...tamam parayı vermişsiniz gelmiş adamlar ama o araya alıp azını burnunu kırdığınız çocuk neydi...meydanın savaş alanına dönmesi, milletin ezilmesi, emniyetin konseri keserek gecenin içine etmesi neydi...okul süper mekan bi liseye göre gayet iyi ,grup seçimleri amennaa ...ama insanlıktan anlamayan insan gibi eğlenmesini bilmeyen 214643136 tane tineycırı aynı mekana doldurup genciz ,hormon salgılıyoruz diyip pogo adı altında kudurmasını izlemek ne eğlenceydi ne kaliteydi nede başka bişeydi....daha önce çok lise konserine gittim....ama sizinki gerçekten farklıydı...emin olun hayatımın sonuna kadar unutamıcam....seneye bi kez daha yerse yine ordayım...hatta ordayız....