Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kealfest @ Kenan Evren Lisesi - Kadıköy - İstanbul

  • eLoA • 3 Ağustos 2006 00:00 • #620205
    ya siz şaka mı yapıosunuz ne eksiğimi gördümü ne eğlenmesi...tamam parayı vermişsiniz gelmiş adamlar ama o araya alıp azını burnunu kırdığınız çocuk neydi...meydanın savaş alanına dönmesi, milletin ezilmesi, emniyetin konseri keserek gecenin içine etmesi neydi...okul süper mekan bi liseye göre gayet iyi ,grup seçimleri amennaa ...ama insanlıktan anlamayan insan gibi eğlenmesini bilmeyen 214643136 tane tineycırı aynı mekana doldurup genciz ,hormon salgılıyoruz diyip pogo adı altında kudurmasını izlemek ne eğlenceydi ne kaliteydi nede başka bişeydi....daha önce çok lise konserine gittim....ama sizinki gerçekten farklıydı...emin olun hayatımın sonuna kadar unutamıcam....seneye bi kez daha yerse yine ordayım...hatta ordayız....
Bu konunun tüm mesajları