-
çok iyi bir performans olacak.. Kaçırmamak lazım
-
yaa anlamadıım şey (bi misfits fanı olarak ) o kadar metal grubunun arasında onun ne işi olduğu...
-
misfits haa osaman sölim canım kardeşim onlar müzigin atalarıdır ... baba lara saygı...
-
uu yeahhhh yıkıoyomuz orayıııııııı yıkıyormuyuz
-
allah beeee bugün hepimiz oradayız...
-
hazırlanıp çıkıyorum.. suratıma bakanı mıhlarım ona göre.. zaten gece bitince çook işim var sabaha kadar..p.tesiyi göremicem de..
-
blazeri 2 kere izledim sakaryayı coşturdular. hele metallica tribute bombaydı. 'heavy metalurjiiii'
kaçırmayın derim
stay heavy
-
yorumda bulunan arkadaşlarda sanırım konseri izlemek için gelenlerin çoğunda olduğu gibi..sahne alan grupların arkadaşları!! son cıkacak grubu izlemedim ama diğerleri için..acıkcası kotuydunuz arkadaşlar..daha iyi konserleriniz olması dilegiyle..
-
yokkk yokkkk yokkkk artıkkk biz magnetic olarak köydük cünkü cok eksiklerimiz vardı bunuda sahnede söledik grup elemanların olmasa nekadar performans saglarsın birde sen düşün bunu ama gellelim hoppppp diecegim yere BLAZER A KİMSE DİLL UZATAMAZZ OO HERİFLER HAYVAN CÜNKÜÜÜ EGER ONLARA KÖTÜ DİYEN BİRİ VARSA ONUN MÜZİK BİLGİSİNDEN YOKSUN Bİ ADAM OLDUGUNU DÜŞÜNÜRÜM SAYGILAR!!!!!
-
yokkk yokkkk yokkkk artıkkk biz magnetic olarak köydük cünkü cok eksiklerimiz vardı bunuda sahnede söledik grup elemanların olmasa nekadar performans saglarsın birde sen düşün bunu ama gellelim hoppppp diecegim yere BLAZER A KİMSE DİLL UZATAMAZZ OO HERİFLER HAYVAN CÜNKÜÜÜ EGER ONLARA KÖTÜ DİYEN BİRİ VARSA ONUN MÜZİK BİLGİSİNDEN YOKSUN Bİ ADAM OLDUGUNU DÜŞÜNÜRÜM SAYGILAR!!!!!
5 Haziran 2006 Pazartesi | Yazan: jaymz2005
okuduysan yorumda belirttim izleme şansım olmadı blazer ı!! ne kadar hayvanlar!! bilgim yok.