Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Blazer & Magnetic & Blood Shed @ Roots Bar - Taksim - İstanbul

  • sunday_morning • 3 Haziran 2006 00:00 • #620272
    çok iyi bir performans olacak.. Kaçırmamak lazım
  • oticenkovboy • 3 Haziran 2006 00:00 • #620273
    yaa anlamadıım şey (bi misfits fanı olarak ) o kadar metal grubunun arasında onun ne işi olduğu...
  • jaymz2005 • 4 Haziran 2006 00:00 • #620274
    misfits haa osaman sölim canım kardeşim onlar müzigin atalarıdır ... baba lara saygı...
  • jaymz2005 • 4 Haziran 2006 00:00 • #620275
    uu yeahhhh yıkıoyomuz orayıııııııı yıkıyormuyuz
  • sifirdokuzyuz • 4 Haziran 2006 00:00 • #620276
    allah beeee bugün hepimiz oradayız...
  • Unfukable • 4 Haziran 2006 00:00 • #620277
    hazırlanıp çıkıyorum.. suratıma bakanı mıhlarım ona göre.. zaten gece bitince çook işim var sabaha kadar..p.tesiyi göremicem de..
  • MaLKoCH • 4 Haziran 2006 00:00 • #620278
    blazeri 2 kere izledim sakaryayı coşturdular. hele metallica tribute bombaydı. 'heavy metalurjiiii'
    kaçırmayın derim
    stay heavy
  • tolivetodie • 4 Haziran 2006 00:00 • #620279
    yorumda bulunan arkadaşlarda sanırım konseri izlemek için gelenlerin çoğunda olduğu gibi..sahne alan grupların arkadaşları!! son cıkacak grubu izlemedim ama diğerleri için..acıkcası kotuydunuz arkadaşlar..daha iyi konserleriniz olması dilegiyle..
  • jaymz2005 • 5 Haziran 2006 00:00 • #620280
    yokkk yokkkk yokkkk artıkkk biz magnetic olarak köydük cünkü cok eksiklerimiz vardı bunuda sahnede söledik grup elemanların olmasa nekadar performans saglarsın birde sen düşün bunu ama gellelim hoppppp diecegim yere BLAZER A KİMSE DİLL UZATAMAZZ OO HERİFLER HAYVAN CÜNKÜÜÜ EGER ONLARA KÖTÜ DİYEN BİRİ VARSA ONUN MÜZİK BİLGİSİNDEN YOKSUN Bİ ADAM OLDUGUNU DÜŞÜNÜRÜM SAYGILAR!!!!!
  • tolivetodie • 5 Haziran 2006 00:00 • #620281
    yokkk yokkkk yokkkk artıkkk biz magnetic olarak köydük cünkü cok eksiklerimiz vardı bunuda sahnede söledik grup elemanların olmasa nekadar performans saglarsın birde sen düşün bunu ama gellelim hoppppp diecegim yere BLAZER A KİMSE DİLL UZATAMAZZ OO HERİFLER HAYVAN CÜNKÜÜÜ EGER ONLARA KÖTÜ DİYEN BİRİ VARSA ONUN MÜZİK BİLGİSİNDEN YOKSUN Bİ ADAM OLDUGUNU DÜŞÜNÜRÜM SAYGILAR!!!!!

    5 Haziran 2006 Pazartesi | Yazan: jaymz2005


    okuduysan yorumda belirttim izleme şansım olmadı blazer ı!! ne kadar hayvanlar!! bilgim yok.