Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arwen @ Hayal Kahvesi - Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Arwen @ Hayal Kahvesi - Taksim - İstanbul
  • hayalcikadin • 22 Temmuz 2006 00:00 • #621212
    süper bir grup gerçekten... iyi müzisyen oldukları belli... tarz sahibi... vokal ve davul'u çok takdir ettim... çubuklu'da c.tesi seyrettiğim grubu baktım, bu gruba baktım... c.tesi seyrettiğim adını bile hatırlayamadığım grubun orada ne işi vardı allah aşkına dedim, bence bu çocuklar c.tesi çıkmalı... kendi parçalarını da çalmalılar...
  • billursanem • 7 Ağustos 2006 00:00 • #621213
    Dinlediğim en iyi canlı performans grubu. Aynı şekilde arkadaşım davulcuyla vokale tapıyorum. Bu hafta hayal kahvesine mutlaka gideceğim bu arada bilmeyenlere duyurulur:) www.arwenband.com
    ---hoşkalın---