Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arwen @ Hayal Kahvesi - Taksim - İstanbul

  • hayalcikadin • 22 Temmuz 2006 00:00 • #621212
    süper bir grup gerçekten... iyi müzisyen oldukları belli... tarz sahibi... vokal ve davul'u çok takdir ettim... çubuklu'da c.tesi seyrettiğim grubu baktım, bu gruba baktım... c.tesi seyrettiğim adını bile hatırlayamadığım grubun orada ne işi vardı allah aşkına dedim, bence bu çocuklar c.tesi çıkmalı... kendi parçalarını da çalmalılar...
Bu konunun tüm mesajları