Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Blues Brothers Band @ Parkorman - Maslak - İstanbul

  • SoulsTeALer • 4 Eylül 2006 00:00 • #621426
    18 yaş işi kötü olmuş evet..Benim için bir sorun olmuyor ama sevgilim için bir aylık kayıp yaşanıyor.Bu kötü oldu tabim..
  • _D.M.O.B_ • 5 Eylül 2006 00:00 • #621427
    istanbul'da olsaydım mutlaka giderdim,blues brothers kaçmaz..gidenler çok şanslısınız;)
  • klick • 5 Eylül 2006 00:00 • #621428
    dostum matt (guitar) murpy'de sahnede olacakmı cumartesi?
  • Girl of Satan • 5 Eylül 2006 00:00 • #621429
    dostum matt (guitar) murpy'de sahnede olacakmı cumartesi?
    5 Eylül 2006 Salı | Yazan: klick

    evet matt “guitar” murphy'de sahne alacak..