Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni albüm :: Evanescence - The Open Door

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni albüm :: Evanescence - The Open Door
  • headphonesss • 24 Temmuz 2006 00:00 • #621710
    http://www.youtube.com/watch?v=Kk2YDsbnP0c
    yeni trailer'ı burdan izleyebilirsiniz..
  • headphonesss • 24 Temmuz 2006 00:00 • #621711
    http://www.youtube.com/watch?v=Kk2YDsbnP0c
  • dawulcu15 • 2 Ağustos 2006 00:00 • #621712
  • squash • 11 Ağustos 2006 00:00 • #621713
    harikaa beklediğim albüm en sonunda be amy...
  • _rasmus_ • 19 Ağustos 2006 00:00 • #621714
    call me when your sober berbat bence albumun gerı kalanıda oyle olacak zaten ben moodysiz bır evanescence beklenemez yasasın BEN MOODY
  • nerdesin • 8 Eylül 2006 00:00 • #621715
    şahsen ben tüm albümü internetten indirdim.çok hoşoma gitti.internette bulunmakta albüm hemde bedeva.
  • curlyyy • 15 Ekim 2006 00:00 • #621717
    her şarkı güzel değil. fallen daki bütünliği bulamadım ben. ama; snow white queen, lacrymosa, like you, all that i'm living for güzel denilebilir. Diğerlerini, dinlemeye bile değer bulamadım, o derece.. Hayırlısı bakalım, bu sefer napacaklar. Bir de Ben Moody'nin albümü çıksın kimin yaşayıp yaşamadığını o zaman görelim bence:)
  • ChesterCharles • 27 Kasım 2006 00:00 • #621718
    ay albüm ne zaman çıkıcak