her şarkı güzel değil. fallen daki bütünliği bulamadım ben. ama; snow white queen, lacrymosa, like you, all that i'm living for güzel denilebilir. Diğerlerini, dinlemeye bile değer bulamadım, o derece.. Hayırlısı bakalım, bu sefer napacaklar. Bir de Ben Moody'nin albümü çıksın kimin yaşayıp yaşamadığını o zaman görelim bence:)