Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni albüm :: Evanescence - The Open Door

  • curlyyy • 15 Ekim 2006 00:00 • #621717
    her şarkı güzel değil. fallen daki bütünliği bulamadım ben. ama; snow white queen, lacrymosa, like you, all that i'm living for güzel denilebilir. Diğerlerini, dinlemeye bile değer bulamadım, o derece.. Hayırlısı bakalım, bu sefer napacaklar. Bir de Ben Moody'nin albümü çıksın kimin yaşayıp yaşamadığını o zaman görelim bence:)
Bu konunun tüm mesajları