Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pinhani & Akın Eldes @ Nazım Hikmet Kültür Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • kacak • 5 Ağustos 2006 00:00 • #621988
    kayıtlarında falanda yardım edip destek çıkmış bu genç gruba akın eldes...açıkçası benim sevmediğim bir tür ama tarzlarında başarılılar bence...önleri açık olsun...akın eldesi gençlerin önünü açtığı için tekrar kutluyorum keşke onun gibi birçok müzisyen böyle yardımsever olsa.
  • g25 • 5 Ağustos 2006 00:00 • #621989
    pinhaniyi tam olarak dinleyebilmiş değilim ama klipleri falan çokça rastladım sade güzel bir grup gibi ama vokalde sorunlar var galiba biraz bana öyle geldi...Yolları açık olsun başarılar
  • 46 • 5 Ağustos 2006 00:00 • #621990
    biletler cebimde yarın ordayım sonunda albüm imzalatma işini yapabilecem(inşallah:)
  • mhtppp • 6 Ağustos 2006 00:00 • #621991
    istanbuldaaaa kimim var??? kimin için bu toz duman???
  • Loki • 6 Ağustos 2006 00:00 • #621992
    akın eldesin de işi yok galiba
  • CrasH • 6 Ağustos 2006 00:00 • #621993
    Kendine özgü hafif bir soundları var. Akın Eldes zaten fark ettiriyor kendini :) Yolları daha da açık olsun...
  • Drumernex • 6 Ağustos 2006 00:00 • #621994
    Pinhani çok iyi bi grup ya tarzında çok başarılı..Davulu albümde cem aksel çalmış çok kaliteli..İstanbul baya bi bunalım şarkı...hele bi gel die bi şarkıları var tavsiye ederim dinleyin..soloları çok harika..nese gitmeye çalışıcaz bakalım:)
  • gıligıliFIRAT • 6 Ağustos 2006 00:00 • #621995
    ya albümleri gayet iyi fakat, canlı performanslarının o kadarda doyurucu olmadığını duydum.. ne kadar doğru bilemiyorum.. dinleyenlere sormak lazım..
  • lonely dead • 17 Ağustos 2006 00:00 • #621996
    gök yüzünde ne çok yıldız var dimi ah bu şarkı beni gerçekten tamamlıyo dinlemeyen yoktur umarım