-
kayıtlarında falanda yardım edip destek çıkmış bu genç gruba akın eldes...açıkçası benim sevmediğim bir tür ama tarzlarında başarılılar bence...önleri açık olsun...akın eldesi gençlerin önünü açtığı için tekrar kutluyorum keşke onun gibi birçok müzisyen böyle yardımsever olsa.
-
pinhaniyi tam olarak dinleyebilmiş değilim ama klipleri falan çokça rastladım sade güzel bir grup gibi ama vokalde sorunlar var galiba biraz bana öyle geldi...Yolları açık olsun başarılar
-
biletler cebimde yarın ordayım sonunda albüm imzalatma işini yapabilecem(inşallah:)
-
istanbuldaaaa kimim var??? kimin için bu toz duman???
-
akın eldesin de işi yok galiba
-
Kendine özgü hafif bir soundları var. Akın Eldes zaten fark ettiriyor kendini :) Yolları daha da açık olsun...
-
Pinhani çok iyi bi grup ya tarzında çok başarılı..Davulu albümde cem aksel çalmış çok kaliteli..İstanbul baya bi bunalım şarkı...hele bi gel die bi şarkıları var tavsiye ederim dinleyin..soloları çok harika..nese gitmeye çalışıcaz bakalım:)
-
ya albümleri gayet iyi fakat, canlı performanslarının o kadarda doyurucu olmadığını duydum.. ne kadar doğru bilemiyorum.. dinleyenlere sormak lazım..
-
gök yüzünde ne çok yıldız var dimi ah bu şarkı beni gerçekten tamamlıyo dinlemeyen yoktur umarım