kayıtlarında falanda yardım edip destek çıkmış bu genç gruba akın eldes...açıkçası benim sevmediğim bir tür ama tarzlarında başarılılar bence...önleri açık olsun...akın eldesi gençlerin önünü açtığı için tekrar kutluyorum keşke onun gibi birçok müzisyen böyle yardımsever olsa.