Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Blues For Yavuz 2006 @ Roots Bar - Taksim - İstanbul

  • bleak • 18 Ağustos 2006 00:00 • #622306
    Bu gece yavuz için ordayım.
  • anspiritles • 18 Ağustos 2006 00:00 • #622307
    wallaha ıst..de olcam da orda olmıycam vay yavrum vay
  • özgür_köle • 18 Ağustos 2006 00:00 • #622308
    off off şu dakikalarda tüm yavuz çetin severler orda ya:'( hepinize iyi eğlenceler..bizede bulunduğumuz yerden anmaktan başka bişi düşmüyo=(
  • hummingbird • 19 Ağustos 2006 00:00 • #622309
    çok güzel bir geceydi, bir de erken çıkma zorunluluğu olmasaydı.. eminim ki O da yukarılarda bir yerlerde dinlemiştir...
  • makalin • 19 Ağustos 2006 00:00 • #622310
    güzeldi.. böyle gecelerin devamını dileriz..
  • SONofJACKASS • 19 Ağustos 2006 00:00 • #622311
    hoş bir gece oldu,çalan rkadaşların ellerine sağlık...güzeldi...
  • bleak • 19 Ağustos 2006 00:00 • #622312
    güzel bi geceydi,hamamböcekleri bile gelmişti:) keske adam gibi bi mekanda yapılsaydı bu gece...
  • Badlik Amiri • 19 Ağustos 2006 00:00 • #622313
    süper bi blues gecesi oldu aynı zamanda yavuzcanda gitar çaldı ilerleyen vakitlerdede çoştuk güzeldi..
  • Grand_Cheroke • 19 Ağustos 2006 00:00 • #622314
    kaçırdım : ( yorumuma -di li geçmiş zaman ekli birkaç yakınış eklemek istemiyorum çünkü bunu yapmak için bile artık çok geç : ( cennette büyük blues konserleri veriliyor sanırım bol notalı günler Yavuz Abi ; )
  • Grungyblues • 21 Ağustos 2006 00:00 • #622316
    roots gerçekten kötü bir yer... daha fazla yavuz çetin şarkısı dinlemeyi beklerdim... yine de hiç yoktan iyidir...