Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Blues For Yavuz 2006 @ Roots Bar - Taksim - İstanbul

  • kesmeseker85 • 21 Ağustos 2006 00:00 • #622317
    turkiyede olsaydimda roots bara gelebilseydim.
    kalbimizdesin yavuz abi...
    GUZEL OLAN HERSEY NEDEN CABUK BITER kimse bilemez!!!!!
  • dilek • 24 Ağustos 2006 00:00 • #622318
    garajı aksatmamak lazımmış :)
    geçen sene hüzn-ü makam ve sahte rakı çalmıştı ardarda yanlış hatırlamıyosam. Fena değildi. Eminim bu sene daha iyi olmuştur..
  • 2mi3 • 24 Ağustos 2006 00:00 • #622319
    Gittik gördük gayet güzeldi...Andık..ve kadehlerimizi yavuz abimize kaldırdık....:)
  • Broken_stick • 24 Ağustos 2006 00:00 • #622320
    orda olabilseydim keşke... kaçırdım ne yazıkki
  • starstuff • 25 Ağustos 2006 00:00 • #622321
    yahuu istanbul dışındaydım yeni geldim maalesef kaçırdım. Hatta şimdi öğrendim.Kahretsin :(((((
  • darkafa • 25 Ağustos 2006 00:00 • #622323
    Corpsegrinder aslında haklısın.yalnız Yavuz Çetin'in şarkılarını incelersen adamda inceden sana bana karşı sitemli ve bu dünyayı pek beğenmemiş şefkat görmemiş halini görürürsün.belkide şimdilerde ah vah diyerek bu adama geçikmiş selamımızı veriyoruz.hayatı boyunca alamadığı ilgiyi,intiharından sonra vererek kendimizi avutuyoruz.
    birisi ölmeden değerini anlamıyoruz,ne yazıkki.
    yaşarken bu değeri verseydik,belkide hala canlı canlı bize çalabilecekti...
  • stanley_ • 26 Ağustos 2006 00:00 • #622324
    insanlar yavuz çetin kim diye sorabiliyorlar bence çok utanılıcak bir durum o olağan üstü bi kişiydi zaten ama kafasını black metalden kaldıramayan kişiler ben müzik dinliyorum diyemez yavuz abi gibi önemli bir kişiyi tanımayanların bence çok büyük kayıpları vardır ve anlatmak istediklerini anlamayanların
    seni seviyoruz Yavuz Çetin!!!
  • sleeper • 26 Ağustos 2006 00:00 • #622325
    şüphesiz blues rock tarzında türkiyenin en iyi gitaristiydi. Allah Rahmet eylesin.

    Türkiyeden çok iyi gitaristler ve müzisyenler çıkmıştır ama,gitar'a ve rock müziğine gerçekten biraz olsun gönül vermiş olan arkadaşlar bilirler ki yavuz gibi gitarist ve müzisyen asla türkiyeye gelmemiştir ve gelmeyecektir de.
    onun için onun adını ağzına alan arkadaşlar önce müzik dinlemeyi öğrensinler ondan sonra Yavuzu ansınlar.
  • sleeper • 26 Ağustos 2006 00:00 • #622326
    bu arada sözlerim yanlış anlaşılmasın Yavuzu anlayan arkadaşlara saygım sonsuz.
  • nilya_ • 26 Ağustos 2006 00:00 • #622328
    yavuz çetini sevmiyor beğenmiyor olabilirsin ama anma gecesi düzenlencek biri değil demen saçma ölen herkes için anma gecesi düzenlenebilir...