Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of the Bands 2006 - Jüri ve Ödüller

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Battle of the Bands 2006 - Jüri ve Ödüller
  • P_E_N_A • 30 Ağustos 2006 00:00 • #622417
    para ödülü niye kesin olarak belirtilmemiş ?? yarışmaya katılırken ne kadar para verileceği belli de ödül mü belli değil ?? 2 dergi ,modelini bile belirtmediğniz mp3 player a ödül mü diyorsunuz ?? İstediğiniz 3 demonun kaydı zaten 20 saat eder , provasıydı kaydıydı derken....Resmen bedıl of dı bendz , katliyam yani...
  • Single_FACTOR • 30 Ağustos 2006 00:00 • #622418
    katılım tarihine kadar başvuran gruplar ve toplanan meblağ üzerinden bir oran belirlenebileceği için şimdilik mantıken para ödülünün adının konmasını beklemek doğru olmaz.
  • beklicem321 • 31 Ağustos 2006 00:00 • #622419
    eğer doğru dürüst bir organizasyonsa para ödülü önceden belirlenmelidir. yani gelecek para ne olursa olsun mebla belirtilmeliydi sanırım.
    ve evet pena haklısın.. dergi abonelikleri ve mp3 player..
  • ihtiras • 31 Ağustos 2006 00:00 • #622420
    bu jüri beş para etmez
  • tbuyrukoglu • 1 Eylül 2006 00:00 • #622422
    bu kadar uyduruk bı yarısmamı olur mp3 player dergı abonelıgı bunlar neyaaa boyle sacma bı yarısma duymadım sımdıye kadar aylın aslım kım oluyoda jurı oluyor ınandırıcı olsun dıye heraldı guzen erkın erkal ı koymuslar jurıye
  • lazy_demon • 1 Eylül 2006 00:00 • #622423
    ya bence bu yarışma ödül için değil kendini göstermek isteyen gruplar için
  • ArchDemon • 1 Eylül 2006 00:00 • #622424
    yuh ya yurtdışında plak anlaşmasıydı yok şuydu buydu dağıtıyolar bizimkiler bari 1 aylık dergi versinler yeter mantığı helal olsun bu zihniyete...
  • burcan • 1 Eylül 2006 00:00 • #622425
    ne kadar saçma yaaa....böyle yarışma olmaz arkadaşlar!insanların canını sıkmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz...dorian ı kim dinler de sen onu oraya ;sahneye koyuyorsun ya..git işine be kardeşim!!!ne katılırım ne de dinleme zahmetinde bulunurum böyle ucuz yarışmaya....
  • the_rockula • 1 Eylül 2006 00:00 • #622426
    saçma bi yorum
    sen dumanyaklıga devam et bence fazla bulasma
  • the_rockula • 1 Eylül 2006 00:00 • #622427
    bu "dorianı kim dinler" lafınaydı
    yoksa organizasyon hakketten kötü görünüyor
    güven abiye saygı sonsuz o ayrı