Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of the Bands 2006 - Jüri ve Ödüller

  • burcan • 1 Eylül 2006 00:00 • #622425
    ne kadar saçma yaaa....böyle yarışma olmaz arkadaşlar!insanların canını sıkmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz...dorian ı kim dinler de sen onu oraya ;sahneye koyuyorsun ya..git işine be kardeşim!!!ne katılırım ne de dinleme zahmetinde bulunurum böyle ucuz yarışmaya....
Bu konunun tüm mesajları