ne kadar saçma yaaa....böyle yarışma olmaz arkadaşlar!insanların canını sıkmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz...dorian ı kim dinler de sen onu oraya ;sahneye koyuyorsun ya..git işine be kardeşim!!!ne katılırım ne de dinleme zahmetinde bulunurum böyle ucuz yarışmaya....