Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlhan İrem @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • AXL and SLASH • 8 Eylül 2006 00:00 • #622449
    kesin ordayım...
  • 2mi3 • 8 Eylül 2006 00:00 • #622450
    Kaçmaması gereken bir konser...18 yıl sonra...ayrılıklarından sonu var :)
  • nilayy • 8 Eylül 2006 00:00 • #622451
    bende istiyorum yaaa:'(
  • -I- Teke -I- • 10 Eylül 2006 00:00 • #622452
    bizde İlhan kolonisi olarak oradayız
  • kyakuz • 10 Eylül 2006 00:00 • #622453
    artık dinlenmiyor ;)
  • 2mi3 • 11 Eylül 2006 00:00 • #622454
    Artık dinlenmiyor demişsin de bu durum sadece Garaj kitlesinden ibaret....Nette forumları gezersen yeni nesilde dahil olmak üzere sağlam bir kitlesi olduğunu anlarsın..
  • thewanted • 11 Eylül 2006 00:00 • #622455
    ilhan irem en düzgün nadide bambaşka dünyası olan değerli bestekarkardan biridir.lütfen sayglılı olalım.
  • ashley_gamgee • 11 Eylül 2006 00:00 • #622456
    gitmek istiyorum ve gideceğim.bu konser kaçmaz.ayrılıkların da sonu var veeeeeeeeeeee artık o geri döndüüüüüüüüüüüüüü!!!!!!!!!!!!!!!
  • bredkit • 11 Eylül 2006 00:00 • #622457
    Bende kesin ordayım! (ulan bnm ne işim var lan orda !!!)
  • hilall • 11 Eylül 2006 00:00 • #622458
    ben dee istiyorum!!