Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlhan İrem @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • 2mi3 • 12 Eylül 2006 00:00 • #622460
    O fiyatlar Harbiye Açık Hava'nın bilet fiyatları...Bu ücretleri İlhan İrem değil,organizasyon belirliyor...Kuruçeşmede olsa 95 olurdu,yeni melekte 35...vb......18 yıl sonra ilk konseri olacağı için ve Türk Müziğinde önemli bir yeri olduğu için hiç merak etme doldurur.....
  • linn • 12 Eylül 2006 00:00 • #622461
    abi bi ilhan irem vardı bi zamanlar noldu ona diyenlerin dumura ugrayacakları konser:) merakla beklenmekte. az kaldı...
  • Spider-Man • 13 Eylül 2006 00:00 • #622462
    İlhan İrem Bu Fiyata Orayı Doldurabiliceğini Sanıyormu Acaba :)
    12 Eylül 2006 Salı | Yazan: A Dead Castle

    İlhan irem her yeri doldurur için rahat olsun...orası az gelir bile
  • Spider-Man • 13 Eylül 2006 00:00 • #622463
    artık dinlenmiyor ;)
    10 Eylül 2006 Pazar | Yazan: kyakuz

    Bu diğerinden daha komik :):):)
  • Malbora • 13 Eylül 2006 00:00 • #622465
    "Yarınlar Bizim Demiştin,Yazık Oldu Yarınlara"..Kaliteli Bir Sanatçı Gidilesi Olası & Kesin..Saygılar..
  • davetsiz • 13 Eylül 2006 00:00 • #622466
    asla ama asla eskimiyecek,ismi anıldığında herzaman saygı duyulacak bir kişi.hem şarkılarıyla hemde karekter yapısıyla,altını çiziyorum işte bu adam sanatçı,sanatçı görmeyen varsa görsünler,sanatçı tabirinin ne olduğu bilinmeyen bu ülkede,işte size sanatçı.yeryüzüne gelmiş geçmiş en güzel seslerden birisi.kıymetini bizler biliyoruz bilmeyenlerde herzamanki gibi iş işten geçtikten sonra anlıyacaklar.ben hayatımda müziğini ruhuyla birleştşirek şarkı söyleyen birkaç isim tanıdım bir tanesi evanescence'den sizinde bildiğiniz AMY LEE ve İLHAN İREM.
  • Lounge Act • 13 Eylül 2006 00:00 • #622467
    eskiden sıkı bir solcuydu, şimdi ise..........
  • gothıc_dreams • 29 Eylül 2006 00:00 • #622468
    oradayım hatta oradayız desem daha dogru olacak....