Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atlantis Music Festival @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • 2mi3 • 8 Eylül 2006 00:00 • #622499
    Yeni Melek olması çok kötü....
  • vovin35 • 8 Eylül 2006 00:00 • #622500
    Necrophagist ve Samael geliyor üöff!! Şansa bak istanbulda ya!!
  • karayansima • 8 Eylül 2006 00:00 • #622501
    kismet olursa ordayım... dinlemedim ama umarım orphaned land su lafı edilen ibrahim tatlıses coverını yapar:))
  • necrosamash • 8 Eylül 2006 00:00 • #622502
    ya 60 milyona bilet mi olur ya..bi tek orphaned land gelseydi keşke.nerden bulucaz 60 milyonu yaaaa?
    olmaz bu kadar
  • necrosamash • 8 Eylül 2006 00:00 • #622503
    şimdi oraya gothic gothic ucubeler dolcak...
    of ya olmaz bu kadar butun yaz orphaned landi bekle sonra böyle olsun olacak iş mi ya duvarlara vuruyorummm
  • SuCCuBi_Duo • 8 Eylül 2006 00:00 • #622504
    ya ankaraya da gelmiyomuydu bunlar..?
  • TerminaL • 8 Eylül 2006 00:00 • #622505
    güvenlik bizden sorulur =)
  • MetalieN • 9 Eylül 2006 00:00 • #622506
    Arkadaşlar Yeni Melek Gösteri Merkezinin Akustik probleminin kesin olarak çözüldüğünü bildiririm (yeni ses ve ışık firmaları sorunu çözdüklerini belirtti), festivalde sizleri gerçekten başarılı ve etkili bir ışık/ses sistemi bekliyor.
  • System666 • 13 Eylül 2006 00:00 • #622507
    Bu gece 20:30'da Taksimde Necrophagist ve Samael imza günü var bilgilerinize...



    DaRKNeSS
  • uncanned • 13 Eylül 2006 00:00 • #622508
    şimdi oraya gothic gothic ucubeler dolcak...
    of ya olmaz bu kadar butun yaz orphaned landi bekle sonra böyle olsun olacak iş mi ya duvarlara vuruyorummm
    8 Eylül 2006 Cuma | Yazan: necrosamash

    çok haklısın valla, yeter demek lazım bunlara..