Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Smokie @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • 2mi3 • 19 Eylül 2006 00:00 • #622627
    Who the fuck is Alice???
  • black_sabbath_ • 19 Eylül 2006 00:00 • #622628
    Gerçekten harika..Gitmek isterim..
  • mahat • 19 Eylül 2006 00:00 • #622629
    yuh artık dinozorları getire getire bir hal oldular :), utanmasalar ölenleri de mezardan kaldırıp getirecekler, jimi hendrix falan da gelir mi acaba öyle birşey olsa?? :D
  • shakras • 19 Eylül 2006 00:00 • #622630
    Ankara,Nihayet ve smokie..Bilen bilir...
    Neyse bence gelmek için biraz gec kaldılar...
  • VictimOfaDown • 19 Eylül 2006 00:00 • #622631
    oley..
  • pinkfloyd64 • 20 Eylül 2006 00:00 • #622632
    olmaz böyle bir şey inanmıyorum ya gelip gelebilecek en iyi gruplardan biri kaçırılmaz süper ya bu gruplara ne oluyor dünyada yollarınımı şaşırdılar.
  • RAMMS t EIN • 21 Eylül 2006 00:00 • #622633
    waay çok iyi ya gitmeye çalışıcam ama biraz zor gibi...
  • mad • 21 Eylül 2006 00:00 • #622634
    süper bir haber.yıllardır şarkılarını dinlediğimiz gruplar bir bir geliyor.
  • gitardoktoru • 22 Eylül 2006 00:00 • #622635
    neler oluyo demeye gerek yok bence...türkiye dünya rock arenasına girmiş bulunmaktadır...hayırlı olsun hepimize....birde satriani gelse...
  • dave_cenk • 22 Eylül 2006 00:00 • #622636
    abicimm inanmıyorum yaaa.... neler oluuyoo yaww.. smokie :)) lem manyak bi haber be kardesimmm