Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Smokie @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Siriyus • 23 Eylül 2006 00:00 • #622637
    arkadaşlar bende bir duyum aldım yakın bir zamanda ama ne kadar yakın bilmiyorum! G3 istanbul projesi varmış inşallah söylenti değildir böyle bir proje olursa ne diyim felağimiz şaşar:)
  • syarar • 24 Eylül 2006 00:00 • #622640
    arkadaşlar bende bir duyum aldım yakın bir zamanda ama ne kadar yakın bilmiyorum! G3 istanbul projesi varmış inşallah söylenti değildir böyle bir proje olursa ne diyim felağimiz şaşar:)


    abi süper olur yaa bu arada

    <<fuck VİP >>
  • Phish • 24 Eylül 2006 00:00 • #622641
    fuck vip yazan hayvandır bence.
  • black_sabbath_ • 25 Eylül 2006 00:00 • #622642
    yuh artık dinozorları getire getire bir hal oldular :), utanmasalar ölenleri de mezardan kaldırıp getirecekler, jimi hendrix falan da gelir mi acaba öyle birşey olsa?? :D
    Yazan: mahat

    Arkadaşım böyle grupların ayağımıza gelmesine sevinceğine böyle geyik mesajlar atıyorsun..Yuh diyorum müzik anlayışına sana başka bişeyde demiyorum yani...
  • syarar • 25 Eylül 2006 00:00 • #622643
    fuck vip yazan hayvandır bence.


    rock konserinde vip mi olur kardeşim ayrıca bana bir özür borçlusun terbiyesizlik ettin çünkü...
  • beklicem321 • 26 Eylül 2006 00:00 • #622644
    Yeni Melek gibi biryerde kategorilere ayırmadan bilet satışı yapamazsın. Kimin nerede oturacağını belirlemen gerekiyor. Yoksa "ben orda olmaıyım, yok ben üst katta, yok ben alt katta, orası benim yerim l*n kalk ordan" gibi kelimeleri ve sözde deyimleri çok duyarsın. VIP olmaz zorundadır. Ayrıca zihniyetini de anlamış değilim "rock konserde vip mi olur?" demişsin. Neye göre ayrım yapılacak? Rock Konser'de VIP olmaz, POP Konser'de VIP olur. Mantıksızca..
  • Unconsciousss • 10 Aralık 2006 00:00 • #622645
    fuck vip yazana hayvadır diyen dahada hayvandır bence..
  • fıçkın • 12 Aralık 2006 00:00 • #622646
    küçük 500 büyük 750 gibide olmaz ikisinin arasında bu kadar fark olmaması lazım.. diye düşünüyorum..