-
arkadaşlar bende bir duyum aldım yakın bir zamanda ama ne kadar yakın bilmiyorum! G3 istanbul projesi varmış inşallah söylenti değildir böyle bir proje olursa ne diyim felağimiz şaşar:)
-
arkadaşlar bende bir duyum aldım yakın bir zamanda ama ne kadar yakın bilmiyorum! G3 istanbul projesi varmış inşallah söylenti değildir böyle bir proje olursa ne diyim felağimiz şaşar:)
abi süper olur yaa bu arada
<<fuck VİP >>
-
fuck vip yazan hayvandır bence.
-
yuh artık dinozorları getire getire bir hal oldular :), utanmasalar ölenleri de mezardan kaldırıp getirecekler, jimi hendrix falan da gelir mi acaba öyle birşey olsa?? :D
Yazan: mahat
Arkadaşım böyle grupların ayağımıza gelmesine sevinceğine böyle geyik mesajlar atıyorsun..Yuh diyorum müzik anlayışına sana başka bişeyde demiyorum yani...
-
fuck vip yazan hayvandır bence.
rock konserinde vip mi olur kardeşim ayrıca bana bir özür borçlusun terbiyesizlik ettin çünkü...
-
Yeni Melek gibi biryerde kategorilere ayırmadan bilet satışı yapamazsın. Kimin nerede oturacağını belirlemen gerekiyor. Yoksa "ben orda olmaıyım, yok ben üst katta, yok ben alt katta, orası benim yerim l*n kalk ordan" gibi kelimeleri ve sözde deyimleri çok duyarsın. VIP olmaz zorundadır. Ayrıca zihniyetini de anlamış değilim "rock konserde vip mi olur?" demişsin. Neye göre ayrım yapılacak? Rock Konser'de VIP olmaz, POP Konser'de VIP olur. Mantıksızca..
-
fuck vip yazana hayvadır diyen dahada hayvandır bence..
-
küçük 500 büyük 750 gibide olmaz ikisinin arasında bu kadar fark olmaması lazım.. diye düşünüyorum..