yuh artık dinozorları getire getire bir hal oldular :), utanmasalar ölenleri de mezardan kaldırıp getirecekler, jimi hendrix falan da gelir mi acaba öyle birşey olsa?? :D
Yazan: mahat
Arkadaşım böyle grupların ayağımıza gelmesine sevinceğine böyle geyik mesajlar atıyorsun..Yuh diyorum müzik anlayışına sana başka bişeyde demiyorum yani...