Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Smokie @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • black_sabbath_ • 25 Eylül 2006 00:00 • #622642
    yuh artık dinozorları getire getire bir hal oldular :), utanmasalar ölenleri de mezardan kaldırıp getirecekler, jimi hendrix falan da gelir mi acaba öyle birşey olsa?? :D
    Yazan: mahat

    Arkadaşım böyle grupların ayağımıza gelmesine sevinceğine böyle geyik mesajlar atıyorsun..Yuh diyorum müzik anlayışına sana başka bişeyde demiyorum yani...
Bu konunun tüm mesajları