-
geçen sene mükemmeldi..bu sene de pek alışık olmadığımız tarzda güzel bi metal gecesi yaşayıp metale doyacaz sanırım..:)
-
valla yeni yetme metalciler için olabilir ama bizim gibi dinozarlara göre değil bu gruplar ayrıca bu nu ya demirbaş gruplar biraz daha kendini kanıtlayabilecek gruplar çıkarsınlar en son 5 sene önce gittim ve 4-5 grup hiç değişmedi bu kadar kısırmı benim ülkemde bu müzik
-
evet benim de dikkatimi çekti.. düşündürücü..
-
rock station 7 yi bilenler bilir ne kadar güzel olduğunu... 8. si çok pasif olmuş ... ancak 9. sunda yani şimdikinde de iyi gruplar geliyor ... benim favorim Savatage . ama eminim ki rock station 7 yi geçemez . umarım yanılırımda çok güzel 2 gün geçiririz...
-
7.sinin afişi hala odamda asılıdır... bu gruplarla pek bişi olmaz gibi geliyor kanımca sönük gececek...
-
rawen woods çok iyi...hakkını vericektir..
-
haftasonu o kadar da ankaraya gitmiştim,,keşke dead soul'u izlemeye gitseydim,,ayıp olmuş adamlara taa amerikalardan geldiler.. somethings cant return çaldılar mı acaba? neyse bidaki sefere umarım..!