Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

9. Uluslararası Ankara Rock Station Müzik Festivali @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • ScHiZo_1896 • 1 Ekim 2006 00:00 • #622784
    geçen sene mükemmeldi..bu sene de pek alışık olmadığımız tarzda güzel bi metal gecesi yaşayıp metale doyacaz sanırım..:)
  • shadowman • 1 Ekim 2006 00:00 • #622786
    valla yeni yetme metalciler için olabilir ama bizim gibi dinozarlara göre değil bu gruplar ayrıca bu nu ya demirbaş gruplar biraz daha kendini kanıtlayabilecek gruplar çıkarsınlar en son 5 sene önce gittim ve 4-5 grup hiç değişmedi bu kadar kısırmı benim ülkemde bu müzik
  • mayfly • 2 Ekim 2006 00:00 • #622787
    evet benim de dikkatimi çekti.. düşündürücü..
  • Patrin • 2 Ekim 2006 00:00 • #622788
    rock station 7 yi bilenler bilir ne kadar güzel olduğunu... 8. si çok pasif olmuş ... ancak 9. sunda yani şimdikinde de iyi gruplar geliyor ... benim favorim Savatage . ama eminim ki rock station 7 yi geçemez . umarım yanılırımda çok güzel 2 gün geçiririz...
  • Crucify • 3 Ekim 2006 00:00 • #622789
    7.sinin afişi hala odamda asılıdır... bu gruplarla pek bişi olmaz gibi geliyor kanımca sönük gececek...
  • crashn_rock • 12 Ekim 2006 00:00 • #622790
    rawen woods çok iyi...hakkını vericektir..
  • no_way • 7 Kasım 2006 00:00 • #622791
    haftasonu o kadar da ankaraya gitmiştim,,keşke dead soul'u izlemeye gitseydim,,ayıp olmuş adamlara taa amerikalardan geldiler.. somethings cant return çaldılar mı acaba? neyse bidaki sefere umarım..!