rock station 7 yi bilenler bilir ne kadar güzel olduğunu... 8. si çok pasif olmuş ... ancak 9. sunda yani şimdikinde de iyi gruplar geliyor ... benim favorim Savatage . ama eminim ki rock station 7 yi geçemez . umarım yanılırımda çok güzel 2 gün geçiririz...