gruplar'ın bir çoğu brutal vokal yaptıkları için şarkıları seçmekte açıkcası zorlandım.özellikle the trooper tam bir felaketti.giriş 10 ytl idi,bir değişiklik olmadı ama biralar 1 ytl yukarı fırladı zaman geçtikçe.son iki grubu dinlemedim ama dinlediklerim arasında sadece bir kez pogo yapıldı.gruplar sahnelere çıkarken iron maiden dışında bi kaç grup daha çalındı.kapı açlışı 6 yazmasına rağme saat 7 de açıldı.maiden hayranı olarak çok da tatmin edici olmasa da güzel bir gece oldu.
istanbulda olmadığım için bu geceye katılamıyorum. keşke fırsatım olsaydıda katılsaydım. böyle geceler ankarada da düzelenir umarım. ancak düşünce çok iyi :) maiden gecesi süper..