Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Iron Maiden Saygı Gecesi @ Studio Live - Taksim - İstanbul

  • tolkmolk • 23 Ekim 2006 00:00 • #622938
    gruplar'ın bir çoğu brutal vokal yaptıkları için şarkıları seçmekte açıkcası zorlandım.özellikle the trooper tam bir felaketti.giriş 10 ytl idi,bir değişiklik olmadı ama biralar 1 ytl yukarı fırladı zaman geçtikçe.son iki grubu dinlemedim ama dinlediklerim arasında sadece bir kez pogo yapıldı.gruplar sahnelere çıkarken iron maiden dışında bi kaç grup daha çalındı.kapı açlışı 6 yazmasına rağme saat 7 de açıldı.maiden hayranı olarak çok da tatmin edici olmasa da güzel bir gece oldu.

    up the irons
Bu konunun tüm mesajları