Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Iron Maiden Saygı Gecesi @ Studio Live - Taksim - İstanbul

  • SlipknotSlave • 22 Ekim 2006 00:00 • #622936
    gitmek lasım tabii ama istnbulda olmııyacağım tutttu:(:(:(
    22 Ekim 2006 Pazar | Yazan: dangerousdeath

    aha ayvayı yedin. özensiz Türkçe kullanımı ban ban ban :P
  • SingleBullet • 22 Ekim 2006 00:00 • #622937
    ;)
  • tolkmolk • 23 Ekim 2006 00:00 • #622938
    gruplar'ın bir çoğu brutal vokal yaptıkları için şarkıları seçmekte açıkcası zorlandım.özellikle the trooper tam bir felaketti.giriş 10 ytl idi,bir değişiklik olmadı ama biralar 1 ytl yukarı fırladı zaman geçtikçe.son iki grubu dinlemedim ama dinlediklerim arasında sadece bir kez pogo yapıldı.gruplar sahnelere çıkarken iron maiden dışında bi kaç grup daha çalındı.kapı açlışı 6 yazmasına rağme saat 7 de açıldı.maiden hayranı olarak çok da tatmin edici olmasa da güzel bir gece oldu.

    up the irons
  • slipKnot20 • 25 Ekim 2006 00:00 • #622939
    istanbulda olmadığım için bu geceye katılamıyorum. keşke fırsatım olsaydıda katılsaydım. böyle geceler ankarada da düzelenir umarım. ancak düşünce çok iyi :) maiden gecesi süper..