Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Serdar Öztop Elektro Gitar Atölyesi @ GaRaJ Performans Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • Noryth Aquanum • 15 Kasım 2006 00:00 • #623903
    Geliyorum.
  • smyrna525 • 16 Kasım 2006 00:00 • #623905
    20sindeege üniversitesindee:D:D:
  • byrm_89 • 16 Kasım 2006 00:00 • #623906
    Kaçarmı be :D
  • Iggy1977 • 17 Kasım 2006 00:00 • #623907
    Devamını dilerim.
  • metin-1001 • 18 Kasım 2006 00:00 • #623908
    arkadaşlar ben gidemicem ama giden olursa ne oldu ne yaptınız lütfen bana ulaşın ve bu konuda konuşalım lütfen
  • byrm_89 • 18 Kasım 2006 00:00 • #623909
    Abi türkiyenin en iyi gitaristi gelmiş. Toplasan 30 kişi yoktu be.
  • the bass-ist • 18 Kasım 2006 00:00 • #623910
    Abi türkiyenin en iyi gitaristi gelmiş. Toplasan 30 kişi yoktu be.
    18 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: byrm_89

    Kime göre neye göre?
  • serax34 • 18 Kasım 2006 00:00 • #623911
    cok guzel bir bulusma oldu...tum emegi gecenlere cok tesekkurler...devamini bekliyoruz...
  • DazZLeDarK • 18 Kasım 2006 00:00 • #623912
    Katılımın az olması hoş degil ama meqan çok ufak oldugu için heralde böylesi daa iyi oldu.. Bnm çok hoşuma gitti açıkçası. Daha sık yapılması gereken güzel bi etkinlikti..
  • DazZLeDarK • 18 Kasım 2006 00:00 • #623913
    Hah bir de çekilen resimleri burda görebilirsek çok iyi olur...