Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sarp Albüm Tanıtım Konseri @ Studio Live - Taksim - İstanbul

  • dark_tran_ • 12 Aralık 2006 00:00 • #624417
    hımm..sarp ha!rujlu yakışıklı:)lise miydim hazırlık mıydım onu düşünüyorum:)
  • kkkgoatbari • 12 Aralık 2006 00:00 • #624418
    davulcusu (osman) son derece sağlam ve bir o kadar da iyi insandır.
  • AnarkhiA • 13 Aralık 2006 00:00 • #624419
    Bu adam kadar detone olan başka bi insan görmedim:)
  • Single_FACTOR • 13 Aralık 2006 00:00 • #624420
    Sarp hayla Yaşıyormu yahu :S
  • black_sabbath_ • 14 Aralık 2006 00:00 • #624421
    Bu adam yine hayal kırıklığına uğrattı beni..Yine eski bir parçaya cover yaparak bişeyler yapacağını zannetti galiba..Bence kendi şarkılarından biri ile çıkış yapsa sempatik gelebilirdi.Ama bu şarkı olmamış bence..Bence barlarda çalmaya devam etsin..Line da falan:)
  • jasonic • 14 Aralık 2006 00:00 • #624422
    Line iyidir...orda devam.
  • Smarty • 11 Ocak 2007 00:00 • #624423
    davulcusu (osman) son derece sağlam ve bir o kadar da iyi insandır.


    Evet benim de dikkatimi çekti. Bir iki muhabbetimiz oldu. Cidden iyi birine benziyor... Sıkı da çalıyor.
  • Leviathan • 12 Ocak 2007 00:00 • #624424
    bu adam ilk "annem annem" diye çıkmıştı, sonra kayboldu. baktı gördü olmuyor heralde besteyle, o da girdi cover furyasına. son albümünü almadım, bestelerine bir şey söyleyemem ama adam ilk klibini cover şarkısına çekerek zaten olayı kafadan bitirmiş.

    "Türkiye'de yeni nesil rock müzisyeni denince, özellikle sahne performansı açısından akla ilk gelen isimlerden biri olan Sarp"

    haber yazmak için de bu kadar kasmaya gerek yok ya:)