-
hımm..sarp ha!rujlu yakışıklı:)lise miydim hazırlık mıydım onu düşünüyorum:)
-
davulcusu (osman) son derece sağlam ve bir o kadar da iyi insandır.
-
Bu adam kadar detone olan başka bi insan görmedim:)
-
Sarp hayla Yaşıyormu yahu :S
-
Bu adam yine hayal kırıklığına uğrattı beni..Yine eski bir parçaya cover yaparak bişeyler yapacağını zannetti galiba..Bence kendi şarkılarından biri ile çıkış yapsa sempatik gelebilirdi.Ama bu şarkı olmamış bence..Bence barlarda çalmaya devam etsin..Line da falan:)
-
Line iyidir...orda devam.
-
davulcusu (osman) son derece sağlam ve bir o kadar da iyi insandır.
Evet benim de dikkatimi çekti. Bir iki muhabbetimiz oldu. Cidden iyi birine benziyor... Sıkı da çalıyor.
-
bu adam ilk "annem annem" diye çıkmıştı, sonra kayboldu. baktı gördü olmuyor heralde besteyle, o da girdi cover furyasına. son albümünü almadım, bestelerine bir şey söyleyemem ama adam ilk klibini cover şarkısına çekerek zaten olayı kafadan bitirmiş.
"Türkiye'de yeni nesil rock müzisyeni denince, özellikle sahne performansı açısından akla ilk gelen isimlerden biri olan Sarp"
haber yazmak için de bu kadar kasmaya gerek yok ya:)