Bu adam yine hayal kırıklığına uğrattı beni..Yine eski bir parçaya cover yaparak bişeyler yapacağını zannetti galiba..Bence kendi şarkılarından biri ile çıkış yapsa sempatik gelebilirdi.Ama bu şarkı olmamış bence..Bence barlarda çalmaya devam etsin..Line da falan:)