Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pentagram @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • dark_tran_ • 26 Aralık 2006 00:00 • #624704
    18 yaş sınırı olsada çoluk çocuk içip içip etrafda dolaşmasa..

    ...ve bunu diyenin yaşı 19:))))))))çok eğlendirdiniz bugün beni ya:))))))))))
  • gokcen86 • 26 Aralık 2006 00:00 • #624705
    bu ne bu rüya mı :)
  • In Desert • 26 Aralık 2006 00:00 • #624706
    ...ve bunu diyenin yaşı 19:))))))))çok eğlendirdiniz bugün beni ya:))))))))))

    yaşı 20,ama beyni 13,5 yaşında olanlar içinde bi sınır koysalar oda fena olmaz..
  • rockci_kiz • 26 Aralık 2006 00:00 • #624708
    bu ne yaa saka dimi
  • jonathan544200 • 26 Aralık 2006 00:00 • #624709
    demirde olsaydı keşke sololarıyla coştursaydı..
  • whsper • 26 Aralık 2006 00:00 • #624710
    yas sınırı olacaqını hic sanmıyorum, zaten buyuk bı ıhtımalle, herkes gelebılsın diye okdr erken veriliyor konser, niye engel koysunlar obur taraftan... 4 ocak tarihinden sonra bıletler noluyor ??
  • smyrna525 • 26 Aralık 2006 00:00 • #624711
    ee hani demirde olcaktı yaaa...
  • physcist • 26 Aralık 2006 00:00 • #624712
    abi yorumda konserleri diyor ankarayada gelirler dimi yaaaaa???

    eger ankaraya geleceklerse ve byle birseyden haberi ıolan varsa bana mesaj atsın lutfen lutfen olmeden bu amanları gormek ıstıyorum
  • KaMetal • 26 Aralık 2006 00:00 • #624713
    Ankarayada gelsinleeer!!!!!!!
  • tearful days • 26 Aralık 2006 00:00 • #624714
    abi herşey çok güzelde biraz daha geç olsaydı yani şöyle normal konser saatinde 9 da falan alla alla ben gece izlemek isterdim yav neyse belki gereksiz bir ayrıntı ama takıldım ben buna...