-
18 yaş sınırı olsada çoluk çocuk içip içip etrafda dolaşmasa..
...ve bunu diyenin yaşı 19:))))))))çok eğlendirdiniz bugün beni ya:))))))))))
-
bu ne bu rüya mı :)
-
...ve bunu diyenin yaşı 19:))))))))çok eğlendirdiniz bugün beni ya:))))))))))
yaşı 20,ama beyni 13,5 yaşında olanlar içinde bi sınır koysalar oda fena olmaz..
-
bu ne yaa saka dimi
-
demirde olsaydı keşke sololarıyla coştursaydı..
-
yas sınırı olacaqını hic sanmıyorum, zaten buyuk bı ıhtımalle, herkes gelebılsın diye okdr erken veriliyor konser, niye engel koysunlar obur taraftan... 4 ocak tarihinden sonra bıletler noluyor ??
-
ee hani demirde olcaktı yaaa...
-
abi yorumda konserleri diyor ankarayada gelirler dimi yaaaaa???
eger ankaraya geleceklerse ve byle birseyden haberi ıolan varsa bana mesaj atsın lutfen lutfen olmeden bu amanları gormek ıstıyorum
-
Ankarayada gelsinleeer!!!!!!!
-
abi herşey çok güzelde biraz daha geç olsaydı yani şöyle normal konser saatinde 9 da falan alla alla ben gece izlemek isterdim yav neyse belki gereksiz bir ayrıntı ama takıldım ben buna...